דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מבטלים את האגואיזם שלנו, אבל הוא גדל בכל פעם עוד ועוד. האור שנכנס לכלי – מנפח את האגו שלנו במדרגה הבאה. כתוצאה מהמאמצים שלנו, האור נכנס לתוכנו בעל מנת להשפיע, אבל אנחנו נופלים ורוצים לקבלו למען עצמנו. כך האור מעלה את האגואיזם למדרגת האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תנועה רוחנית מורכבת מגילוי חלל ריק – רצון, ומילויו, על ידי תכונת ההשפעה – הבורא. כלומר, משני מצבים קוטביים: חטא, האגואיזם, ומילויו על ידי ההשפעה.
גילוי הרע הוא הכרחי ומחויב בתחילת כל מצב רוחני חדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדרגה הרוחנית הבאה מגיעה מהאור, שאותו משכתי על מנת להשפיע, ולאחר מכן נפלתי וחפצתי בו למען עצמי. זהו המטה והנחש: חשיבות ההשפעה נופלת, אני חייב להרים אותה יותר ויותר גבוה. כך אני משיג רצון גדול פי 620 כתוצאה מגידול האגואיזם על ידי האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מוכרחים לעבוד עם הרצונות שלנו לקבל על מנת להשפיע, כלומר להשתמש באופן מלא באגואיזם שלנו. באמצעות העבודה שלנו, אנחנו מגדילים את האגואיזם שלנו פי "620" פעמים, ומשיגים רצון המתוקן פי "620" פעמים יותר מהרצון במצבו ההתחלתי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה שלנו מורכבת מביטול עצמנו, על מנת שלא יהיה עוד מלבד לבורא. ומהאפס הזה עלינו להקטין את עצמנו עד למינוס אינסוף, על מנת שלא אנחנו אלא הבורא יבצע את כל העבודה, בהתאם לבקשתנו. כך אנחנו יורדים מ-100% אגואיזם ל-מינוס 100%, שבו מתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הרוחניות נופלת בעיני, ואילו אני מגדיל אותה בעיני, פירושו של דבר שאני הולך עם המטה. טבע המטה הוא שהוא נופל כל הזמן, ואני מוכרח להרים אותו בכל פעם. כך אני מוביל את העשירייה, והיא מחזיקה אותי (הארון נושא את נושאיו). המטה נופל, אני מרים אותו – וכך אני מתקדם אל המטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשחשיבות הרוחניות נופלת בעיני, זה כאילו שהמטה נופל מידי והופך לנחש. אבל שני המצבים האלה קשורים זה בזה: אי אפשר לעלות למעלה מבלי לרדת למטה. "זה כנגד זה ברא הבורא". המטה מחזיק אותי למעלה, ואילו הנחש סוחב אותי למטה. ואני בוחר…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבחירה – היא העיקר בחיינו. אנחנו בוחרים ללא הרף, משווים בין דבר למשנהו, במודע או שלא במודע, ומשנים את הגישה שלנו. כל החיים שלנו – זו בחירה של אפשרות טובה יותר ויותר בכל פעם, על פי קריטריונים חדשים, שנקבעים על ידי מה שחשוב לנו יותר באותו רגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כמה עלינו להודות לאויבינו על רצונם להוציא את דיבתנו רעה ולהאשים אותנו בכל החטאים הארציים האפשריים, בכל הזדמנות שנקרית בדרכם. אם נחשב, כמה היו עולות לנו כל הכתבות עלינו, שאויבינו שילמו בעבורן, נראה שלעולם לא היינו מציליחים ליצור בעצמנו פרסום כה רחב בעבורנו. וממשיכינו – יסתדרו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בגמר התיקון השלם, כשיתבטל האגואיזם, יתגלה לכולם, שהאגואיזם לא היה קיים מעולם, אלא רק הייחוד היה שולט תמיד, כמו שנאמר "אין עוד מלבדו" (על פי זוהר לעם, בראשית, 255)

תוצאת תמונה עבור טוויטר החל ב-16 ליולי, כתובתנו היא: פתח תקווה, רחוב הרב"ש 12.
אני נרגש מאוד מהחלטת עיריית פתח תקווה בראשות ראש העיר רמי גרינברג, לקרוא לרחוב שבו שוכן המרכז העולמי של ״בני ברוך״, על שם מורי, המקובל ברוך שלום אשלג (הרב״ש).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest