דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ט"ו באב זה יום האהבה לכל הבריאה, הנובעת מהבורא. זהו הקשר עם כל המציאות, האנושות. אני מאחל לכם לאהוב את הכל, את כל האנושות, שתוכלו לתמוך בכולם, ושכולם יתמכו בכם. האהבה הכללית הזאת צריכה למלא את כולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רמת האנטישמיות בהונגריה היא הגבוה ביותר. בהונגריה מתגוררים 7.5 אחוז נשאי גנים יהודיים – השיעור הגבוה ביותר בעולם אחרי ישראל, פי 2 מארה"ב. זה כאילו שסבא וסבתא היו יהודיים. מהסיבה הזו ההונגרים הם האנטישמים הגדולים ביותר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר שני מצבים בדרך הרוחנית:
מטה – כאשר האדם מנהל את האגואיזם שלו, שולט בו, מכוון אותו בהתקדמות אל המטרה. לכן הוא מכונה מטה.
נחש – כאשר האדם אינו יכול לנהל את האגואיזם, אין לו שליטה עליו מתוך הכוונה למען הבורא. אולם הנחש מלמד אותנו את הדרך…

תוצאת תמונה עבור טוויטר האהבה היא כוח מיוחד מסדר גבוה, שקושרת את החיובי עם השלילי. היא "מכסה על כל הפשעים" – על כל הקרעים בין הניגודים. האהבה היא המרכיב השלישי, שמחבר אותם לאחד. היא הקו האמצעי שניתן לנו מלמעלה. היא כוח הבורא, שאינו מתייחס לא ל-"+" ולא ל"-".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נדבקים בבורא לא מתוך החיוב ולא מתוך השלילה, אלא מתוך האמצע שבינינו – מתוך הבורא. לכן צריך לחפש את מרכז הקבוצה, את הקשר המשותף, ששם, ורק שם, דורשים ביחד את האור שמחזיר למוטב. אז הוא יפעל את פועלו, ושם נגלה את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקרוב הוא מי שמנוגד לי, בדומה לאיך שאנחנו הפוכים לבורא. ועדיין, חוק האהבה פועל במערכת, שמחייב אותנו לקשר, אחרת לא נוכל להתקיים. האהבה היא חוק הקשר בין כל חלקי הטבע, בין כל השנאה שנוצרה, על כל דרגותיה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest