דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פשוט מאוד ״לראות" את הבורא: "תתמוסס" עם רגשותיך בקבוצה, "תעזוב" את עצמך, תרכוש את ההרגשה המשותפת שלה, את היחס שלה לעולם – ובו תרגיש את הבורא! וזה דבר שיכול להתרחש בכל קבוצה – מבלי להתעמק בה, אלא באמצעות שימוש בה לטובת "ההתמוססות בתוכה" – תוכל להגיע לגילוי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היות שהיהודים נוצרו כאוסף מ-70 אומות העולם, אין דבר השייך להם באופן פרטי. כל העולם בתוכם ולכולם אכפת מהם וממה שמתרחש ביניהם ובמדינתם. לכן, בצורה אינסטינקטיבית, אומות העולם מביטות בישראל ומצפות לשינויים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייתכן שקיימים יחסי איבה בין אומות העולם, אך הדבר אינו משפיע לרעה על אומות אחרות. אבל, אם קיימים יחסים רעים בתוך עם ישראל, היעדר הקשר בתוך העם משפיע לרעה על אומות העולם. ואם עם ישראל מתקרב פנימית, בעקבות לחץ מצד אומות העולם – הדבר משפיע לטובה על כל העמים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבר, היו מקובלים גדולים מהאר"י, כמו רבי עקיבא, רשב"י ועוד. אך לא היה ביכולתם לבטא את שיטת התיקון, בדומה לאר"י. יכולת ביטוי זו אינה נקבעת על ידי גובה השגתו של המקובל, אלא על ידי מידת התאמתו לדורו. זאת הסיבה לכך, שאנו מעריכים כל כך את כתבי האר"י, שבעזרתם אנו יכולים להגיע לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סיפור הוצאתם לאור של כתבי האר"י מזכיר את סיפורו של ספר הזוהר, שנגלה אלף שנים לאחר כתיבתו. ליקוטם של כל כתבי האר"י הושלם, רק לקראת תקופתו של בעל הסולם, דבר שאיפשר לו לכתוב את פירושו עליהם, הנקרא "תלמוד עשר הספירות". כל חכמת הקבלה מבוססת על ספר הזוהר ועל כתבי האר"י.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האר"י היה זה, שפתח לנו את הדרך לשמים. אנו יכולים להפיק את המאור המחזיר למוטב מתוך מורשתו, שהוא הדבר היקר ביותר שיש בה. כתבי האר"י הינם חבל הצלה שנזרק עלינו מלמעלה, שאם נאחז בו, נוכל לעלות עד לגובה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין די מילים, שיכולות לבטא את חשיבותה של עבודתו הרוחנית של האר"י בעבורנו, כי דלתות ההשגה של העולם העליון היו נעולות – ואילו האר"י בא ופתח אותן בעבורנו. כל חכמי הדורות מימיו ועד ימינו, הקדישו את עצמם לדביקות בחכמתו העליונה (על פי בעל הסולם, "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות" אות ח)

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאנו לומדים את כתבי האר"י, המאור המחזיר למוטב, שנסתר בכתבים אלו, פועל עלינו. פעולתו תלויה בכוונתנו, בהשתוקקותנו לאחדות, לאיחוד, להשתוות הצורה עם הבורא. המאור פועל מסביבנו, הוא עוטף, מנקה ומקרב אותנו לאחדות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מתקרבים לט' באב. בתקופה זו תמיד נהגו להשמיד אותנו, כלאו אותנו והטילו עלינו את כל הסנקציות האפשריות. אבל יום ט' באב יכול להפוך ליום הנעים והבהיר ביותר – ליום של גאולת העולם מכל הרע והעלתו לרמה ניצחית ומושלמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האר"י הזהיר את כל תלמידי קבוצתו, שיקבלו עליהם את קיום התנאי של "ואהבת לרעך כמוך". בזכות קיום תנאי זה, תעלה בקשתו (של האר"י) על אהבת חברים יחד עם בקשותיהם (של התלמידים) לבורא, ויהיה בכוחה לעלות ולבצע תיקון למעלה (על פי: הרב חיים ויטאל, שער הגלגולים, הקדמה ל"ח).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest