דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק כאשר יתמלאו אזרחי ישראל בידיעה העליונה של הבורא ובתכונת ההשפעה, מעיינות אלו ישפכו מתוכם החוצה וימלאו את כל אומות העולם (לפי בעל הסולם, הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד שהאגואיזם מנהל את העמים, גם עם ישראל לא יוכל לצאת מתוך האגואיזם לפעולות השפעה. לכן כשנחזור לארצנו לא נקבל מלמעלה את כוח ההשפעה והאהבה. אלא נוכל לקבל אותו אך ורק אם התיקון שלנו יהיה למען תיקון העולם (לפי בעל הסולם, השלום בעולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר דיברתי עם ראשי המדינה, אך איש לא שמע לאזהרות על קריסת העולם. אולם היום רבים כבר מסכימים עם כך שסוף העולם אפשרי ושישראל תהיה הראשונה שתסבול. לכן אנחנו חייבים לעורר את העולם לתיקון, להצלה האפשרית היחידה (לפי בעל הסולם, כתבי הדור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אומות העולם צריכים לדעת על סדר תיקון העולם, כדי שילחצו ויחייבו את ישראל לקיים את ייעודו. אחרת עם ישראל לא יוכל להיתקן תחילה. לכן הכרחי כל כך להפיץ את הקבלה, את שיטת התיקון לכל העמים (לפי בעל הסולם, שופרו של משיח).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו מגיעים למסקנה: התגברות של מגמות ההתבוללות בקרב יהודים, עוררה תמיד את התגברות האנטישמיות, וגם, באופן פרדוקסאלי, את התגברות ההאשמות בפרטיקולריות (לוריה, ס. (1964-1890), פילולוג – חוקר הלניזם, היסטוריון של העת העתיקה. האנטישמיות בעת העתיקה, עמ' 128).

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם חרבן בית שני העם נפל מהדרגה הרוחנית לגשמית. הוא כבר לא מרגיש את העולם הרוחני, וקיים רק בעולם שלנו. והיחס של העם ל"נקודה שבלב" (להשתוקקות הרוחנית), הפך לאגואיסטי – כלומר, היהודים שונאים את עצמם, את שרשם הרוחני!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל יהודי, כמו כל אדם אחר, בעל כורחו לא רוצה לסבול ייסורים ושנאה מהחברה בה הוא חי. הוא רוצה להתמוסס בחברה זו, לזכות ליחס נורמלי – ולכן הוא תמיד יהיה בעד אמריקה או אירופה, וכנגד ישראל. ויסתתר מאחורי היחס הזה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ייתכן שיתקיים בתוך ישראל אפילו התיקון הקטן ביותר, אם אינו כולל בתוכו את אומות העולם. שהרי דווקא בעבורם, בעבור אומות העולם, מתרחש כל התיקון, כמו שכתוב: "יצאו ישראל לגלות אך ורק בכדי לצרף אליהם את נשמות הגוים".

תוצאת תמונה עבור טוויטר להתאבל על חרבן הבית – זאת אומרת לגלות בלב את הכאב, שצריך להיות מורגש מהשייכות לחורבן. לתקן זאת ניתן רק לאחר גילוי הסיבה לחורבן. אין להתאבל לפי התאריך, אלא לפי המצב, המכין אותנו לתיקון. אנו כבר נמצאים בתקופת התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כתוצאה מכך שקיימים ומתגלים בנו (אלו שמשתוקקים להשיג את הנשמה, יהודים ולא יהודים כאחד) שני סוגי טבע, רוחני וגשמי, עלינו להראות לכולם כיצד להתעלות לטבע הרוחני, על ידי החיבור בינינו בקבוצות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest