דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר "הגיע הזמן שהעשירים יחלקו את כספם, ישלמו יותר מיסים, ידאגו לרווחת הציבור". אלו ציטוטים מתוך נאומיהם של מיליארדרים, בנקאים, כלכלנים. אבל הם לא יצליחו להיפרד מהאגואיזם – העושר והשליטה – בכוחות עצמם! הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות….

תוצאת תמונה עבור טוויטר סטיבן ספילברג: "כיהודי, אני מודע למידת החשיבות של קיום מדינת ישראל, לצורך ההישרדות של כולנו. היות שאני גאה בכך שאני יהודי, אני מודאג מהאנטישמיות והאנטי ציונות הגוברות בעולם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר היקף הצריכה של האנושות אינו העיקר, אלא העיקר הוא – האם צריכתה תואמת את המערכת הסגורה של הטבע? אם הצריכה שלנו היא ברמה הכרחית לדו-קיום זהיר עם הטבע, אזי היא לא תזיק לנו ולטבע, ותספק את כל אוכלוסיית כדור הארץ, גדולה ככל שתהיה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו ליצור בתוכנו צורה, מערכת, מודל, של המצב העליון האידאלי, ולהשתוקק אליו, לרצות לקיים אותו בינינו, להפוך מ-אנחנו ל-אחד.
עלינו להיות לא רק מחוברים, אלא לעבוד כאחד.
כאשר ה-"אנחנו" נעלם, אז כבר אין סכום של פרטים, אלא "אחד", הכולל בתוכו את הכל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם השנאה לא מתגלה בינינו, סימן שאין אנו ראויים להתקדמות. יחד עם זאת, עלינו להשתדל לעורר לא את השנאה בינינו, אלא את ההשתוקקות לחיבור, בעוצמה גדולה ככל הניתן – כפועל יוצא מכך נרגיש שהבורא בעצמו מעורר את הדחיה בינינו, ובינינו לבינו, כדי שנבקש…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייתכן שהאדם חושש ממה שעלול להתגלות לו, ממידת ההופכיות שלו לתכונת ההשפעה. הוא מגן על עצמו באופן לא מודע, בכך שמונע מעצמו להתקרב לבורא. על האדם לבקש כוחות מהחברים, שיעזרו לו להתכלל בקבוצה במאמץ על טבעי, שיחלצו אותו מבית האסורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השלטונות שואפים לשמר את המערכת. אחרת, אין להם דרך לשלוט. האליטות זזו הצידה, אך הותירו את הניהול, הביצוע והאחריות כלפי הציבור בידי ראשי ממשלות ופקידים חסרי האונים. הפתרון הוא להרוס את המונופול הליברלי על השלטון, אבל האליטות לא ייתנו לזה לקרות. מבוי סתום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין צורך לברר מי צודק ומי אשם: השנאה (שנגלית ע"י הבורא) קיימת, ועלינו לכסות אותה באהבה (על ידי בקשה לבורא). אם נפעל כך, לא נדשדש במקום, אלא נתקדם ברוחניות. במיוחד אם כל העשירייה מבקשת עזרה מלמעלה, ואז על כל הפשעים (שהבורא מגלה) מכסה אהבה (של הבורא).

תוצאת תמונה עבור טוויטר "על כל פשעים תכסה אהבה". ללא פשעים אין אהבה. אהבה, כלומר קשר רוחני, מתחילה מגילוי הפשעים. על האדם לשנוא את חברו מדי יום – ומדי יום, עליו לכסות על השנאה הזאת באהבה, כי "אין עוד מלבדו" (מלבד הבורא). הוא – הסיבה לפשעים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו לא מבקשים מהבורא עזרה כדי שהוא ירצה לעזור לנו, אלא כדי שכתוצאה מהבקשות שלנו לעזרה, יתעורר בנו הרצון לקבלת העזרה הזו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר החומר של העולם הוא בעיקר ריק אטומי, קוסמי. ריק רוחני איננו חלל ריקני, אלא מרחב המלא בבורא, אלא שאיננו מרגישים בכך. הדבר המרכזי שאיננו מרגישים הוא המילוי הלא חומרי, הבלתי נראה, שבין האגואים שלנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest