דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין לנו צורך לתקן שום דבר במציאות, חוץ מהצורה שבה אנו תופסים אותה.
הרי אנו רואים את העולם בהתאם לתכונות שלנו.
עלינו לתקן את הצורה שבה אנו רואים את הבריאה, שכן הבריאה בפני עצמה שניצבת לפנינו – מושלמת לחלוטין.
השלום בעולם הוא אותה השלימות, שעלינו להשיג.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד האדם לא הגיע לגילוי הבורא, מאמציו להגיע לכך מגדילים את הסתרת הבורא, שמטרתה לעורר את האדם לעשות מאמצים נוספים, הדרושים להשגת מידת המאמצים השלימה, שהכרחית לשם גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק כאשר האדם ירגיש במצבי הירידה, עד כמה שהוא חיה אגואיסטית, עד כמה שהוא נתון תחת שליטת האגו שלו בצורה מוחלטת, הוא יוכל להעריך את הגאולה מהאגואיזם, המגיעה מהבורא. וכן להבין כיצד לבקש מהבורא להציל את נפשו, שהבורא לא יותיר אותו שרוי בתוך האגואיזם אלא יביא לגאולתו השלמה מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רואה סביבי את ההשתקפות של עצמי, את הפגמים שלי. אני רואה את כל המציאות, את הקשרים בין חלקיה כבלתי שלמים – הדבר מצביע על המידה שבה אני לא מתוקן. כל המציאות שלמה, ורק האדם זקוק לתיקון. אולם תיקון האדם יכול להתרחש על ידי הסביבה שלו בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההרגשה שהאדם אינו מתקדם, ואפילו הולך אחורה, ניתנת לו בכוונה על ידי הבורא, במטרה שהאדם ירגיש ייסורים מחוסר דבקות בבורא. ובכך ייצור בתוכו כלי לדבקות – רצון למלא את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכדי שלא יהיו לאדם ירידות, עליו ליצור אותן בעצמו בכל מצב ומצב. וזאת על ידי הבקשה להתקרב לבורא, כלומר להתקדם למטרה. ואם האדם אינו מבקש זאת מראש, אזי הוא מקבל ירידה, על מנת שירצה ויבקש להתקרב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להשוות בין מצבי הייסורים והתענוגים, ולהודות על ההצלה מהייסורים. ואין זה חשוב כמה האדם מקבל, אלא חשוב עד כמה הוא מעריך את מה שהוא מקבל מהבורא. במידה זו גדלה ההרגשה של מה שהוא מקבל וכן הרגשת הקרבה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאמיתו של דבר, כל העולם נמצא במצב השלם. ורק ביחס אלינו הוא מציג את עצמו בהרגשתנו כמקולקל בהתאם למידת הקלקול שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא נותן לנו את כל המצבים, ועל האדם לקבוע את היחס שלו כלפיהם. אל לו לדאוג לכך שהוא נמצא במצב השפלות, אלא לדאוג למידה שבה השתוקקותו לבורא, לעזרתו, גדלה בזכות אותו המצב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה שבה האדם מחליט – בכל מצב שבו הוא ימצא – שהמצב הזה ניצב בדרכו למטרה הרוחנית – זה אכן יהיה המצב.
זאת, כיוון שהוא מכיר בכך שגם במצב הזה, "אין עוד מלבדו".
אולם, ביכולת האדם להגדיל לעשות, ולהוסיף למצב יתר השתוקקות, ויתר הודיה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מכל הירידות והעליות שעברו עליו, על האדם להסיק שמצבים אלו יימשכו ללא סוף, ורק הוא בעצמו יכול לשים להם סוף, בכך שהוא יפנה בבקשה אמיתית לבורא לקבלת הרצון להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה שבה האדם מצדיק את הירידה בזמן העלייה, הוא מגלה שהירידה מעניקה לו הבנה טובה יותר של העליה, וגם הודיה גדולה יותר לבורא. או אז הוא קובע את מצבו אך ורק לפי היכולת והמידה שבה הוא יכול להודות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הליברליזם והצמיחה הכלכלית הגיעו לסופם. הליברליזם אינו יכול עוד להתקיים על חשבון בעלי ההון, ומתוך הלחץ הכמותי שהם מפעילים על הממשלות. הליברלים סברו, שאפשר להפוך את העולם למקום טוב יותר, הם רק יאפשרו את ההגירה ויקדמו את הרב תרבותיות. אבל, ללא תיקון האגואיזם, מצב זה יוביל לחורבן.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest