דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק אם יש בידינו שיטה ליצירת קשרים מעל לסתירות, אפשר לשמוח מהתגלותן של סתירות גדולות עוד יותר, שכן הן מאפשרות לחזק עוד יותר את הקשר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מושג ה"משבר" בקבלה פירושו התחלה חדשה, לידה חדשה ולא תחילתן של בעיות. כולל מצבים קריטיים ומסוכנים, כפי שכתוב "כי באו בנים עד משבר (לידה) וכח אין ללדה״ (ישעיהו, לז, ג). על פי התלמוד, משבר משמעותו גם מקום הלידה (אבנים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר – למה המצווה הראשונה היא יראה ולא אהבה? – יש עוד דרך ארוכה לאהבה. ואילו היראה היא מיוחדת במינה. איני פוחד ממה שיקרה לי, איני פוחד מאחרים, איני מפחד מעצמי, איני מפחד אפילו מהבורא. אני מפחד רק מדבר אחד: האם אוכל להשפיע לו? זוהי יראה נפשית. לאחר מכן אני לומד לאהוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר טבע הנשמה זו תכונת ההשפעה והאהבה, שאותה אני משיג באמצעות האור. נשמה היא רצון ליהנות. אבל כשהרצון הזה קולט את האור, הוא רוכש כוונה לעשות הכול לטובת הזולת. זוהי הנשמה – ההיפך מהאגואיזם שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם בתור אגואיסט אני תמיד חושב מה ייצא לי מזה, אבל כשארכוש נשמה, את כוחות האור בתוכי, ארכוש תכונה שבאמצעותה במהלך פעולות גומלין עם אחרים, אחשוב בלית ברירה על מה שהם יכולים לקבל ממני…

תוצאת תמונה עבור טוויטר תאר לעצמך שאתה נמצא בעולם שבו כולם אוהבים אותך. אין בעולם הזה אנשים אחרים. עטוף באהבה באופן מוחלט. בעולם הזה כולם מקיימים את החוק "ואהבת לרעך כמוך". זהו העולם העליון – העולם שמגלה לך חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מדוע בעולם העליון כולם אוהבים? מפני שתיקנתי את התכונות שלי – ובכך תיקנתי את כל השונאים לאוהבים. השנאה שהייתה בי, תוקנה לאהבה. ולכן אני רואה את זה כך – השונאים הגדולים ביותר הופכים לאוהבים הגדולים ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נשמה זה רצון לאהוב, להשפיע. במידת האהבה וההשפעה שלה, היא מתמלאת באור. התפתחות הנשמה תלויה ברמת הידע שלה, שכן הידע של הנשמה והתפתחותה הם היינו הך. ידע, פירושו של דבר לדעת איך להשפיע, לאהוב, לפעול למען הזולת. לכן ידע שכזה הוא כוחה ותכונתה של הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שלומד את הקבלה, לא יכול להיות קליל ונעים. הוא כולל בתוכו המון תכונות ודעות מנוגדות. הוא מכוון רק לעבודתו הפנימית על עצמו בדרכו להשגת הבורא. מכך הוא שואב את הנאתו, ואילו בכל היתר הוא חש ריקנות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת היחס לחברים על פי המטרה "אל תעשה לרעך, מה ששנוא עליך", אני מתחיל לזהות את העולם הרוחני. מכאן ואילך, במידת היחס לחברים על פי המטרה "ואהבת לרעך כמוך", אני מתחיל להשיג את העולם העליון.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest