דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ל"ג בעומר – יומו של האור, יום שבו אנו שמחים בכך שתורת האור התגלתה בעם ישראל. ל"ג בעומר, זהו יום לזכרו של המקובל הענק – רבי שמעון בר-יוחאי (רשב"י), שכתב את ספר הזוהר, וייסד קבוצה של עשרה מקובלים, שהשיגו מדרגה רוחנית גבוהה ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ספר הזוהר הינו ספר חשוב ביותר. יש בו כוח, שמסוגל להוציאנו מהגלות, ממצב של כבדות ומועקה, למצב טוב ובטוח.
במידה שנשתמש בספר הזוהר, ונמשוך דרכו את האור, הוא יתקן אותנו, יחבר אותנו, ויגלה בנו את הכוח העליון, הטוב והמיטיב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמש הופעתי בפני הקהילה היהודית במונטריי, מקסיקו. ההרצאה הוקדשה לשאלה הכואבת לכל יהודי העולם: האנטישמיות. נשאלו הרבה שאלות, הועלו הרבה ספקות, והורגשה דאגה רבה. אך בסופו של יום עשרות אנשים ניגשו אליי בכדי לברר היכן ניתן ללמוד את חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חכמת הקבלה: אדם, ישראל, או "הדומה לבורא" (המשתוקק לבורא) – זה הכל אחד. ערבות – זהו החוק הרוחני הכללי. אם נוכל להתחבר בהתאם לחוק זה, כאשר כל אחד אחראי על האחר, משום שכולם קשורים במערכת אחת, אז נהיה עם אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולנו מערכת רוחנית אחת, כאדם אחד. אולם כל אחד מרגיש את עצמו נפרד, משום שאנו מנוגדים. אך מצד הטבע העליון כולנו מחוברים לגוף אחד. מטרתו של עם ישראל היא להיות כאגודה אחת גדולה, שבה כולם עוזרים זה לזה וחיים יחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר א. ד. גורדון: ״רק במקום שיש ערבים זה לזה, שם יש ישראל. ולא זה בלבד, אלא כל בני האדם ערבים זה לזה. ורק במקום שיש ערבים זה לזה, שם יש אדם".

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעת שהותי במונטריי התראיינתי למו״ל המודפס והמקוון הגדול במקסיקו, El Norte, בנושא התגלות חכמת הקבלה בימינו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest