דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגבלה פירושה לא לרצות יותר ממה שיש לך, לרצות להישאר באותו המצב לנצח, ואז זוהי דבקות תמידית. ואם אדם רוצה יותר – אם הוא רוצה במותרות, זה מעורר בו עצבות.
ההתקדמות היא בכך שהאדם משיג שמחה במצב של העדר גדול יותר ויותר של האגו – של פחות מילוי בשכל וברגש!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אפס מוחלט זהו מצב שלא ניתן להרגיש ולהבין, זהו מצב המנותק לחלוטין מההרגשה והמחשבה. כיוון שאין בו שום אור. ואם עדיין יש אור, אם הרצון יכול לבוא במגע עם האור, פירושו של דבר שהאדם עדיין לא השיג את התלבשות האור ברצונות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האור מצמצם את עצמו ומאיר במידת הרצון להשפיע. לכן אם אין רצונות שבהם האור יכול להאיר, אז האור יכול להאיר ללא הגבלה. הגבלה כזאת של עצמו מכונה ״אפס מוחלט״. כשהאדם מבטל את עצמו לחלוטין, כשהרצון אינו שולט בו – הוא נכנס לרוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשאדם משתוקק לראות את עצמו כמי שנפל, עד כדי כך שהוא אינו רוצה יותר מאשר להיכנע לשליטת הבורא, מתוך רצון לבנות לו – ההכנעה הגדולה הזאת צריכה לעורר בו שמחה גדולה, כיוון שדווקא היא מכונה עבודת ה׳.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל פעם רצונות שבורים עולים לתיקון. אם התנאים יהיו מתאימים, העובר יתגלה. קטנות פירושה שהאדם נכנס לעבודה ומכיר בכך שהוא רחוק מהבורא, שאין לו כלי. ואז, דווקא מה שהוא מרגיש כעפר – הופך לרוחני. זו המשמעות של העלאת השכינה מעפר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להשיג את הגילוי רק לאחר ההסתרה, כאשר אין ביניהם הבדל, באותה שמחה, בהשפעה. ואם ברצון הבורא הוא שהאדם יישאר בהסתרה לתמיד, הוא מסכים. כלומר אם האדם מקבל את שליטת העליון ללא תנאים, בשמחה, הוא יוצר מהמלכות את הכתר, את ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה: אל תחכה עד שתקבל ירידה, שהרי אתה יכול להעלות את הניצוצים לתיקון באופן עצמאי. לכן חפש תמיד כיצד להטיב עוד יותר את מצבך, תעורר את החושך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפי שהשבירה התרחשה מתוך שנאת חינם, כך גם התיקון צריך להתבצע מתוך אהבת חינם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילה האדם משתוקק לקבלה מתוך רצון הבורא. אבל לאחר מאמצים רבים האדם מתחיל להרגיש בכאב כתוצאה מדריכתו במקום. כך, לאט לאט, נבנה בו כלי, כאב שנובע מתוך הריחוק מהבורא, כתוצאה מהגבלות הדרגתיות ומההכרה שלו בריחוק הולך וגובר בינו לבין הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם: שמח אני ברשעים שהתגלו ומיואש מאלו שטרם נגלו. שהרי לא ידוע מתי הם יתגלו ואנו זקוקים לסיוע של הבורא לשם כך. ומה שמתגלה הוא מה שהיה טמון מלכתחילה ועל כן יש לשמוח מהגילוי, שכן פירושו הוא שהגיע הזמן לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אין בידו לרומם את העבודה במצב ה״אפס״ ללא טעם, מעל לכל מצב אחר, פירושו של דבר שאין הוא מכבד את הבורא, ואין הוא מעריך אותו יותר מהרגשתו האישית ה״טובה״ – ומכאן כי אין לו את כוח האמונה מעל הדעת. ואם כך, עליו לבקש זאת. כי אין הדבר בידי האדם להשיגו, אלא רק בכוח האור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההשתוקקות לאפס מוחלט היא קבלת עול מלכות שמים, שרק הבורא יכול לתת את הכוח להיות באפס, בכל מצב – ובשמחה. את המצב הזה הוא מגיש לבורא – והבורא שמח ממנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להאמין ולהרגיש כאילו השיג אמונה ברגשותיו, והוא מרגיש כיצד הבורא מנהל את העולם בהשגחתו הטובה. ועל אף שרואה את ההיפך, אך למעלה מרגשותיו הוא מתאר לעצמו שלמות וקרבה. ומכך הוא שמח. כלומר מקבל את העולם כפעולותיו השלמות של הבורא – ומודה על כך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השפעה פירושה שחושב את הבורא לטוב ומקבל את הנהגתו תמיד ובכל. ולכן תמיד מאושר, ללא תלות ברגשות ובמחשבות הסובייקטיביות, על אף שמרגיש את עצמו לבלתי שלם. זו נקראת עבודה על מנת להשפיע. לכן המטרה היא להשיג את הרגשת האושר בכל מצב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יום – אור, אולם יום ה׳ – זהו אור האמונה למעלה מהדעת. כאשר האמונה בהנהגה הטובה של הבורא היא מעל מכל. והאדם אינו רוצה לראות זאת אלא רק להאמין, ובמידה שווה למצב שהוא הוא כביכול רואה. וזה נקרא "יום ה׳"

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלכות היא רק נקודה שחורה. אולם אם האדם מקבל אותה כחשובה, נחשב הדבר כאילו שהעלה את השכינה מהעפר. וכבר אינו יכול ליפול והשכינה מתקשרת עימו לנצחיות. ואם האור יורד אליו, אזי הוא מקבל אותו כמגיע שלא מרצונו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום ייערך במונטריי שבמקסיקו הכנס הקבלי העולמי של תנועת ״בני ברוך״. הכנס יתקיים במשך שלושה ימים, ולאחר מכן הוא יעבור לניו-ג׳רזי שבארצות הברית. אני מאמין שמשתתפי הכנס יתקרבו לגילוי העולם האמיתי, שבו אנחנו קיימים. האירוע פתוח לצפייה לכולם בכתובת: kab.tv

תוצאת תמונה עבור טוויטר דוד בן גוריון: ״׳ואהבת לרעך כמוך׳ הוא הצו העליון של היהדות… מדינת ישראל תהיה ראויה לשמה, רק אם משטרה החברתי והמשקי, המדיני והמשפטי, יהיה מיוסד על שלוש מילים נצחיות אלה״ (בתוך: ׳חזון ודרך׳, א).

תוצאת תמונה עבור טוויטר על פי הקבלה: ״ואהבת לרעך כמוך״ זהו הכלל המרכזי של הטבע. מהותו: אנחנו רוצים להתאחד כולנו ביחד בנשמה אחת, ביחס אחד זה כלפי זה, להרגיש שאנחנו גוף אחד. ובכך אנו הולכים אנושות רוחנית, עולים לדרגה רוחנית. הנה קליפ בנושא: https://youtu.be/Nlqt8EWOrYg

תוצאת תמונה עבור טוויטר – בישראל נערך כעת האירוויזיון. האם הדבר ישנה את היחס כלפינו מצד העולם?
– לעולם לא.
– אם כך, מה עלינו לעשות כלפי יתר האומות?
– אנחנו חייבים לספק להן עתיד טוב יותר ולהראות להן שאנו קיימים לטובת האנושות.
הנה סרטון שצילמתי בנושא: https://youtu.be/ZbrId0h7Iss

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest