דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל נבחר בכדי להיות קבוצת האנשים שיהיו הערוץ המקשר בין הבורא וכל האנושות. התיקון צריך להתממש באומות העולם דווקא, וישראל – הם המעבר לתיקון הכללי והם קיימים למען האחרים, בכדי להביא את כולם לתיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם לעולם לא יסכים עם הקיום של ישראל. הבורא מארגן את הדברים כך, שאף אחד לא מעוניין לעמוד לצידנו. עצמאותנו נמצאת בידי הכוח העליון.
אף אחד לא יקבל אותנו, שהרי כולם מרגישים, שאנו שונים. שאר העמים מוכנים לקבל אותנו כנעלים על כולם, אולם לא כשווים לכולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מלכתחילה, כולם תלויים זה בזה בצורה אגואיסטית.
עצמאות מתקיימת כאשר כולם תלויים זה בזה בצורה נכונה.
לא ניתן להגיע לעצמאות, אולם בהתרוממות מעל הטבע-האגואיסטי, על ידי השחרור מעבדותו, ניתן לרכוש אהבה כלפי כולם – וזוהי העצמאות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התאספו בישראל אנשים בעלי תרבויות מגוונות מכל העולם, כל אחד רואה את המדינה כפי הבנתו, ללא יסוד טבעי המאחד, ומחייב את כולם להיות ברצון אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כי סוף סוף רק קיבוץ של אנשים זרים יש כאן, בני תרבות של שבעים אומות, שכל אחד בונה במה לעצמו לרוחו ולטעמו, ולא יש שום דבר טבעי יסודי שיאגד כולנו מבפנים לגוש אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל – זהו רצון האדם "מעצמו לבורא", היינו, לכל בני העולם, משום שהבורא רוצה במילוי הנבראים בלבד. ולכן האדם משתוקק למלא אחר הרצון היחיד הזה של הבורא – ליהנות לנבראים, ובכך משתוקק לרצון להשפיע דרך האחרים – לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו חייבים ליצור מערכת חינוך רחבה שתטפח בכל אחד לאהבה לאומית כלפי כל אדם וכלפי העם כולו, כמו האהבה שהתקיימה בימינו לפני 2000 שנה. וזוהי החובה הראשונה, כיון שהיא היסוד להצלחה לכל מעשינו (על פי בעל הסולם, עיתון ה"אומה").

תוצאת תמונה עבור טוויטר התקוה היחידה שלנו להיות לעם ולמדינה – בבניית מערכת חינוך, אשר תשיב אלינו בכל האמצעים את הקשרים הלאומיים, אשר איבדנו תוך אלפיים שנות גלות (לפי בעל הסולם, עיתון "האומה").

תוצאת תמונה עבור טוויטר דוד בן גוריון: במילים "ואהבת לרעך כמוך", טמונה הקריאה הכוללת בתוכה את כל מוסר העולם. מדינת ישראל תוכל לממש את עצמה רק במקרה של קיום של תנאי זה בכל רמות חיי החברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל – קבוצת אנשים, המאוחדים על ידי הכוח העליון של ההשפעה ההדדית ולכן מתקיימים בתכונת ההשפעה ואהבת הזולת, במהלך חייהם בעולם הזה. אך אם הם מתקיימים מחוץ לכוח העליון, הם שרויים במאבק הדדי – וזהו מצבם היום!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחוץ לדרך הרוחנית, היהודים גרועים מהאחרים, כיון שבהם מתגלה יותר שבירה ורוע. לכן הם מצליחים באגואיזם של העולם שלנו. אולם כשהם עושים מאמצים להתאחד ולהזמין את האור העליון, הם הופכים לטובים מהאחרים, לאור לאומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל העמים צריכים לקבל את האחדות והאהבה לזולת, כיסוד החברה. וזוהי הדת האמיתית. אבל מלבד זאת, כל אומה ראשית יכול לקיים את מנהגיו, ואין לאיש רשות להתערב ולהפריע להם בכך (בעל הסולם, כתבי הדור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן לתקן את האנטישמיות! אולם אם תתקנו את היהודים, תעשו מהם יהודים אמיתיים, המשתוקקים ל"ואהבת לרעך", אז האנטישמיות תיעלם והאנטישמים עצמם יהפכו ליהודים. שהרי יהודי אמיתי – זהו אינו בן ללאום כלשהו, אלא מי שמעורר את אהבת הזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המזרחן ד״ר גיא בכור האשים את היהודים האמריקאים הליברליים-דמוקרטיים בנסיקת האנטישמיות בארה״ב.
הם יוזמים פרובוקציות כנגד ישראל וכנגד טראמפ. ולמרות שהם שונאים את ישראל, הם עוד ישתוקקו אליה מתוך השנאה, שהם עצמם יוצרים.
אני מסכים לחלוטין עם ד"ר גיא בכור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עברי מלשון "לעבור", העובר מהמצב האגואיסטי להרגשה האלטרואיסטית של הבורא, הכוח המנהיג העליון, שעליו הוא יוכל להשפיע. כל אחד שרוצה יכול לעשות זאת. וכל היתר מצפים לעליה לכך. לכן הם מרגישים באופן תת הכרתי את התלות ביהודים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דרגת האדם דורשת חיבור עם האחרים, להבדיל מדרגת הבהמה, שבה המפותח יותר מרגיש את עצמו לנפרד. בדרגת הבהמה ההתרחקות נראית כרכישת העצמאות, ואילו בדרגת האדם דווקא הביטול העצמי והתלות באחרים – מעניקים עצמאות!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest