דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו לא מעוררים בעצמנו את האויבים הפנימיים שלנו, לא מרגישים שהם מתחבאים בתוכנו ומפריעים לאיחוד שלנו, אז העולם החיצוני יעזור לנו בכך על ידי הלחץ שלו וידרוש מאיתנו לממש את האיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ארגן לנו אויבים שיש להם סבלנות, כוח, כמות. עלינו להבין שכדי להיאבק עימם אנחנו צריכים את כוח הבורא. אם נבין זאת, אנחנו ננצח. אם לא – אין עתיד למדינת ישראל. תנאי קיום המדינה הזו – האיחוד שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אזרחי ישראל היקרים! למרות שאנו מצוין תחת הירי, עלינו לזכור שהכל מגיע מהבורא, שמייצר את המצבים האלו במיוחד בשביל האיחוד בינינו ועימו. כל דבר בעולם תלוי רק במידת האיחוד בינינו. בואו נעשה את הצעד זה לקראת זה – וכל העולם יהיה טוב יותר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל דבר בעולם קורה רק לטובת ההתקרבות בינינו, בכדי לגלות את הבורא בחיבור בינינו ועימו. התרופה לכל הצרות היא אחת – התקרבות בין בני האדם. ישראל צריכה לתת דוגמא. היתר צריכים לדחוף אותנו לכך, בדרך חיובית או שלילית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בואו נארגן "הסכם שלום" לחודש ימים בתוך מדינת ישראל: לא נריב, לא נשנא, נשתדל להיות קרובים יותר. האהבה תגן עלינו מהאויבים. בואו נזכר כיצד הייתה אומרת לנו אמנו: "תהיו ילדים טובים, תפסיקו לריב, תהיו חברים!״ והשלום יגיע!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest