דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר זָכוֹר אֵת אֲשֶׁר עָשָׂה לְךָ עֲמָלֵק בַּדֶּרֶךְ בְּצֵאתְכֶם מִמִּצְרָיִם.
עמלק (קיצור של על מנת לקבל) – יצר הרע, האגואיזם.
הוא מתגלה ביציאת מצרים – כאשר האדם רוצה לעזוב את האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם (עמלק) נלחם בתוך האדם, כנגד גדלות הבורא שבאדם, הוא מקטין את גדלות הבורא ואת הנהגתו המוחלטת על כל העולמות והבריות, בכדי לא לאפשר לאדם לגלות בתוכו יראה בפני הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עמלק מציב מכשולים בצורת לשון הרע על עבודת הבורא, על ההשפעה – ובכך הוא מחייב את האדם לעלות באמונה למעלה מהדעת, בהשפעה למעלה מהקבלה, שאותה הוא מגלה לאדם. כך כאשר הולכים למעלה מהדעת, למטה, ניתן לקבל כוח מהבורא, מלמעלה, למחות את עמלק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המלכות נקראת שכינה, "כנסת ישראל" – אוסף הנשמות המשתוקקות לבורא. הנשמות חייבות לתקן את הכוונה של השכינה מ"למען עצמה" ל"למען הבורא", וכך להביא אותה להידמות לבורא, עד לאיחוד של הבורא והשכינה. וזה מה שנקרא תשובה, תשוב ה' לגבי ו'.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תשכח לראות את הבורא בפרעה. הרי "אין עוד מלבדו", ואנו מנוהלים על ידי כוח אחד, שמקדם אותנו באהבה, מפחיד אותנו בכוונה תחילה, במטרה שניפרד מהאגו. מאכזב אותנו, בכדי שלא נילכד ברשתו של האגו. כך אנו לומדים את ההנהגה העליונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם שמגיע לשיעור, ומקיים את תנאי המפגש עם החברים יעבור את הדרך בהצלחה.
כך, במאמצים משותפים, אנו מרכיבים בהדרגה את הכלי, אוספים את הספירות, נשענים יותר ויותר על החברים שנמצאים לידינו ונלחמים עם העייפות, אך לא נוטשים את מקומם בקבוצה.
בסופו של דבר – ערבות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר במערכת הכללית של הנשמות (אדם), ישראל (לי ראש) הוא ראש המערכת, בו טבועים יסודות הגדילה של כלל המערכת, החובה להתפתח בצורה נכונה ולמשוך אחריו בהתפתחות הנשמה את כל אומות העולם, עד לגמר התיקון השלם, מתוך הידמות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל פירושו לי ראש – הראש של מערכת הנשמות. הם הראשונים שמקבלים אותות ומוסרים אותם הלאה לאומות העולם. אי אפשר בלעדיהם, בהם תלוי הכל. המערכת שבורה באופן מכוון כתוצאה מהחטא – האגואיזם, כדי שאומות העולם יחייבו את עם ישראל לבצע את תפקידו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר נפח החוב העולמי עומד על 243 טריליון דולר – זה פי 3 יותר מתמ"ג של כדור הארץ. אם החוב יתפוצץ, ייווצר משבר, מערכת היחסים תצא מהשליטה.
הפתרון: בתורה ניתנה הוראה על שמיטת חובות. ומאחר שכל הכלכלה אגואיסטית, צריכים להגבילה בצריכה רציונאלית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שנאת האומות כלפי ישראל נובעת מתפקידו לתקן את הנשמה הכללית של כולם (את הרצון), את נשמת האדם, את הרצון האגואיסטי שנוצר לאחר החטא ואינו רוצה להשפיע אלא רק לקבל. על ידי תיקון האגואיזם שלו, עם ישראל יגרום ליחס הרע של אומות העולם כלפיו להשתנות ליחס טוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנאציזם מהווה תולדה של הדמוקרטיה והסוציאליזם, אשר השתחררו מהדת ומהחינוך. לכן בזמננו הוא מתפתח בכל המדינות, החל ממדינות דמוקרטיות. אם עם ישראל לא יתן דוגמא לאיחוד לעמים, יביא הדבר למלחמת עולם שלישית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רע או טוב – באים לעולם בעבור ישראל (ראו מסכת יבמות 63,1) ודרך ישראל הם פועלים על כל אומות העולם. ההתנהגות של ישראל קובעת את הנהגת העולם בטוב או ברע. קיום האיחוד (הערבות) בעם ובינו לבין הבורא – קובע את מצב העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מכיר אישית את ד"ר גיא בכור ומסכים עימו. התקוה שלי היא שהיהודים יבינו שקיימות רק שתי דרכים: למות משנאת העמים או לעמוד בראש תיקון העולם. ההחלטה בידינו. האנטישמים לא אשמים.
האשמים הם אלו שיכולים לשנות את הגורל – כלומר היהודים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כבהקדמה לספר הזוהר אות ע״א נכתב': אם החיצוניות של העם מתגברת ומכניעה את הפנימיות של עם ישראל, את המקובלים, אז גם החיצוניות של אומות העולם – המחריבים, מתגברים ומבטלים את פנימיותם – את חסידי אומות העולם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest