דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגוף הרוחני של האדם מורכב ממחשבות, רצונות, מעשים. כדי שחלקי הגוף אלו יבצעו פעולות נכונות, שהאדם דורש מהם, חייבים להגיע לתכונת האמונה או יראת שמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפרצוף העליון, הבורא, בנוי כך: אם אתה מדבר על האפשרות להשפיע לנבראים, הוא מיד שומע אותך. לשמוע, פירושו של דבר, לקבל את הרצון שהועלה ולהעלות אותו מעלה יותר. למעלה האור מתלבש ברצון שלך וכל ה"חבילה" הזאת נמסרת למטה, לנבראים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הירידה לגלות מצרים, תחת שליטת פרעה, פירושה שהדעת, שצריך לעבוד לטובת הבורא – השפעה-איחוד – נמצאת בשליטת האגואיזם וכל אחד עובד בעבור עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנחנו לא עוברים שינויים בדרך, זה אומר שאנחנו לא מבקשים אותם. כל ההתקדמות הרוחנית מתממשת רק בעזרת גילוי צורך ובקשה הקודמים לכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבעיות של האנשים – הן שלך עצמך, רק שאתה שומע עליהן מהאחרים. אתה מתערבב עם חלקי הנשמה שלך. לעולם לא תשמע על מה שלא שייך אליך. אתה מבצע פעולות כדי להחזיר את חלקי הנשמה למקומם בתוכך. הם נראים כחיצוניים, כתוצאה מתפיסתך המקולקלת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עבודתנו היא לגלות את האגואיזם שבנו. עלינו להחשיב כשכר את היציאה משליטת האגואיזם ולהתייגע רק לטובת רצון הבורא, מתוך הרגשת גדלותו. וכל השכר שלנו הוא בכך שאנו מקיימים את רצונו. עבודה=שכר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מה ניתן ללמוד מפרעה? מפרעה ניתן ללמוד את המסירות לבורא. הוא מבצע את משימתו בצורה מדוייקת, בנאמנות ובמסירות נפש. עבד אמיתי של הבורא, אין יותר כאלה. במציאות מדובר על כוח שנברא על ידי הבורא, ההפוך מהבורא, ללא חופש בחירה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לצאת ממצרים, משעבוד האגואיזם, רק כאשר אתה מרגיש שאתה נמצא בשליטתו המוחלטת, בחוסר יכולת להשיג את הבורא, את תכונות ההשפעה והאהבה. ורק במידת הסבל משעבוד שכזה ומתוך השתוקקות מלאה לתכונת ההשפעה ולקשר עם הזולת, ניתן לצאת לחופשי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שליטת האגואיזם באדם (יציאת מצרים) מסתיימת כאשר הוא בטוח שלא יכול ליפול נמוך יותר לתוך האגואיזם ומבקש רק מהבורא ורק על ישועה משליטת האגואיזם, מפרעה, כדי לרכוש רק את תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד שהאדם לא התגבר על האגואיזם שלו, כל עוד שהוא לא יצא ממנו, האגואיזם מתגלה בו בכל פעם בצורה חזקה יותר, מבלי להותיר תקוה לישועה. ורק האמונה בעזרת הבורא מביאה את הישועה מהאגואיזם לה ציפה זמן ארוך, כאשר האדם מבקש להיות תחת שליטת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני השחרור מהאגואיזם ישראל היו שקועים באופן מוחלט ב-49 המדרגות של האגואיזם המוחלט. ורק שם התגלה להם הבורא בעצמו והוציא אותם לחופשי. ולפני השגת האגואיזם המלא על 49 מדרגותיו, הם חשבו שהשחרור מהאגואיזם אפשרי גם על ידי כוח הבורא, ולא רק על ידי הבורא בעצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם רוצה לפעול לטובת הבורא, האגואיזם לא נותן לו כוחות – והאדם רואה את עצמו כשקוע באגואיזם. אולם ההרגשה הזו של האגואיזם שלך והכוונה לטובת עצמי היא האמת! מכאן נותר רק לפנות לבורא לעזרה, שהרי זה הוא שברא גם את האגואיזם וגם את הכוונה "לטובת עצמי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילת הכרת האגואיזם – בהשתוקקות לאיחוד בקבוצה, בהכרה שרק דרך האיחוד אוכל לגלות את הבורא, את הרצון להשפיע. וכן בהכרה שזה מנוגד לטבע שלי ושיעזרו לי רק ניסיונות הדדיים לאיחוד, ואז יתגלה האגואיזם, הריחוק – ותתגלה הבקשה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המתרחש עמנו עד להרגשה של שקיעה באגואיזם ויציאה ממנו, ממצרים ניתן רק כדי שנרגיש שהבורא מנהל את הכל, כדי שנרגיש את יחידיותו – וזוהי בדיוק היציאה מהגלות אל האמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילה, האדם מרגיש שהוא משועבד לאגואיזם , לפרעה, שמרחיקים אותו בכוח מעבודה לטובת הבורא. ובמידה הזו הוא נמצא באמת תחת שליטת האגואיזם. אולם ברגע שמכיר בכך שהבורא בעצמו עושה לו זאת, שהרי ״אין עוד מלבדו"- מיד מכיר בישועתו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם מרגיש את ההשתוקקות לבורא, ישראל, את הרצון לצאת משליטת הרע, פרעה – הבורא מושיע אותו מהגלות באגואיזם ומכניס בו את תכונת ההשפעה. השינוי האישי הזה נקרא "נס יציאת מצרים". וצריכים להאמין שהבורא עושה את הנס הזה, מושיע כך, כל אדם הרוצה בכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להרגיש את עצמו גרוע מכולם, משום שזאת האמת (רב"ש, מהי אמונה למעלה מהדעת).
האדם שמתקדם לאמת, לא יכול להאשים את האחרים, מאשים את עצמו, ואת האחרים רואה כגבוהים ממנו (בעל הסולם שמעתי ס"ב).
אסור לראות רע באחרים. האדם חייב לראות טוב בעולם (ליקוטי עצות. שלום, י')

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעולם דרושים מנהיגים חדשים, שלא קשורים עם הממשלות הקודמות, שאינם מושחתים, שאינם פוליטיקאים כלל!
אנשים רוצים שינוים אמיתיים. עבר זמנה של הדיפלומטיה. ההמונים רוצים שקיפות וצדק. אולם, הם אינם יודעים שבכדי להשיג זאת עליהם להשתנות בעצמם…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest