דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר עד לתיקון הרצונות להשפעה, האור מאיר רק במידה שבה רצונותיו מתוקנים. וכאשר הוא משיג את תכונת ההשפעה, האור כבר פועל עליו במידה שלמה, בגדלותו ובהרגשתו המלאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח (גודל) של הרצון לרוחניות נמדד על פי כמות הכניסות והיציאות בהשתוקקות לרכוש את הרצון להשפיע, כלומר ככול שהזמן שבין הכניסה לכניסה בהשתוקקות להשיג את תכונת ההשפעה קצר יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האור מתגלה בכלי רק במידת ההידמות של הכלי לאור, ברצונות השווים שלהם זה כלפי זה.
הדבר מושג באמצעות מלחמה של האדם בתכונת האגואיזם-קבלה, שהפוכה לתכונת ההשפעה-האור, עד אשר האדם ישתנה תחת השפעת האור, להידמות לאור – לתכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בהתחלה הלימוד מראה לאדם עד כמה הוא הפוך מהעולם העליון, מהשפעה, מהבורא.
הלימוד בונה בו רצון להשפעה, רצון לצאת משליטת האגואיזם. ההכרה בצורך ביציאה מגיעה רק כתוצאה מהשפעת האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בית המקדש, ביתו של הבורא, נמצא במרכז הקבוצה (העשירייה). הדרך אליו – בליכוד גדול יותר יותר בין החברים, כלומר בהשפעה גדולה יותר ויותר של כל חבר לקבוצה. הדבר מנוגד לטבע שלנו, אבל התמיכה והדוגמה של החברים נותנות כוחות לכל חבר להיכנס לרוחניות, לביתו של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה במצרים, בנסיונות לצאת מהאגואיזם, כשהעבד נופל לתוכו פעם אחר פעם, מביאה אותו לייאוש מוחלט. אבל אם העבד יכיר בכך שדווקא העבודה הזאת משמחת את הבורא, אז היא תתחיל לשמח גם אותו. כך העבד לאגואיזם יוצא מעבדות לחרות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעלות למדרגת אמונה מעל הדעת אין פירושה לסתור או לצמצם את הדעת, אלא להיפך, לרכוש אפשרות לחקור גם את המרחב הרוחני, את התגלותו של הכוח השני שבטבע – כוח ההשפעה, התגלות הבורא. כך, לצד המדעים הגשמיים, מתווספת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההשפעה של המאמצים הרוחניים היא בהצטברותם. ולאחר מכן מופיעה התוצאה. אולם בעת תהליך ההצטברות, מורגשת ריקנות, חוסר מוצא ואין הרגשה שאכן מתרחשת הצטברות. רק לעיתים באה לידי ביטוי הבנה מסוימת של התהליך. העיקר – הסבלנות בדרך, התמיכה בחברים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא ההפרעות של האגואיזם (פרעה) להשתוקקות האדם לגילוי הבורא (תכונת ההשפעה, איחוד, אהבה), מתוך הופכיותו לבורא, הוא שמאלץ את האדם להתחיל לבקש את עזרת הבורא, וכך האדם מוציא את עצמו מהגלות (מצרים).

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה בתוך האגו, היא כנגד האגו, בהשתוקקות לבורא. התוצאה – ריקנות גדולה יותר ויותר. עד אשר הקבוצה מחליטה, שעליה לעבוד באמונה למעלה מהדעת, בתכונת ההשפעה והאיחוד השלמה. ואז צועקים לבורא לעזרה – והוא מוציא אותם משליטת האגו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest