דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח – לאחר הכרת האגואיזם של עצמך כרע, חל חג השחרור משבי האגואיזם. לאחר מכן מגיעה היציאה לקבלת התורה – הכוח המתקן את האגואיזם, ולאחר מכן מגיע שלב תיקון האגואיזם, השגת הכלל הגדול בתורה "ואהבת לרעך כמוך", גמר התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי להזדקק לעזרת הבורא, אתה חייב להתחיל להילחם עם האגואיזם ורק לאחר שתווכח בחוסר האונים שלך, תפנה לבורא מחוסר בררה, והפעם כבר עם בקשה אמיתית לעזרה. הבורא בכוונה לא מאפשר לנו לנצח את האגואיזם, כדי שנזדקק בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גלות היא הרגשה שאתה נמצא תחת עול האגואיזם, בחוסר יכולת להשפיע, לאהוב את האחרים כמו את עצמ. זוהי הרגשה שאתה שרוי באהבה עצמית בזויה וסובל מתוך הרגשות האלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להתגבר על שליטת האגואיזם (גלות, פרעה) המתגלה כתוצאה מלימוד נכון רק מתל צעקה לבורא לעזרה. והבורא שולח על כל בקשה "נשמה קדושה" – רצון להשפיע, לאהוב, להתאחד. חלקים אלו מתחברים ומורגשים כעליה בהשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק לאחר שהאדם יתייאש מכוחותיו ומניסיונותיו לגלות את הבורא, הוא יפנה לעזרת הבורא בבקשה אמיתית מתוך ליבו השבור. לכן עלינו לדאוג להכרת גדלות הבורא וחוסר האונים של עצמנו – וזה יזרז את הכרת האפסיות שלנו והבקשה האמיתית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא כאשר אתה מרגיש את הגילוי של הכוח האגואיסטי החדש שבך, ישנה אפשרות לפנות לבורא, בבקשה לתקן את אותו הכוח, לשנות את השימוש בו לטוב ולהשפעה, מתוך אמונה שבכך אתה משמח את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר שני כוחות הוכנו מלכתחילה במטרה לפתח אותנו למצב העליון של הידמות לבורא:
הכוח שלוחץ אותנו ללא הכרתנו – לחץ איטי אך מתמשך ויציב שמאלץ אותנו להשתנות מרע לטוב.
לחץ הכרתי – אותה ההתפתחות המתרחשת בצורה הכרתית, בהשתתפותנו, ברצון, בקצב מהיר.
הבחירה – בידינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אל תאמר שהלימוד הנכון אינו עוזר ולא מוליך אותך למטרה.
הרי לימוד זה מגלה לך עד כמה אתה עצלן, אגואיסט, מרוחק בתכונותיך מהבורא, ובכלל – אתה הגרוע מכולם!
ובכך נוצרים בך התנאים לתפילה – לבקש מהבורא את התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להאמין בכך שכל ההפרעות ניתנות מלמעלה, על מנת שיהיה לו מקום להתאמץ לפנות לבורא בבקשה, שיחליף את הרצון לקבל ברצון להשפיע.
האגו, הינו שליח הבורא, שמעורר אותנו. רק כאשר האדם נוכח לדעת, שההצלה הינה לעשות למען הבורא, אז הוא פונה לבורא שיתן לו את הרצון להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק רצון אחד ישנו באדם שאינו דומה לרצון החי – זוהי ההשתוקקות לבורא. לכן על האדם לראות את מימושו כאדם רק במימוש השתוקקות זו, שהרי כל שאר פעולותיו נובעות מדרגת החי שבו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest