דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשימה שלנו: לרצות לצאת מדרגת הדומם, כדי להשיג את בעל התוכנית, ולשנות את החלטתו – לחייב אותו לנהל אותנו בצורה חדשה. ניתן לשנות משהו בתוכך רק דרך פניה לבורא, כשאנו מחייבים אותו לשנות אותנו, כמו שנאמר: "נצחוני בניי".

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן לעבור מדרגת דומם לדרגת צומח רק מתוך האיחוד בעשירייה. כל אחד מאיתנו הוא דומם, אך אם נשפיע זה על זה בצורה נכונה, נוכל להפוך לצומח. תשעה חברים עם כוח הבורא עובדים כלפי כל אחד בעשירייה, כאילו שזה הבורא שעובד איתנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תוכנית ההתנהגות שלנו מוטבעת בנו על ידי הבורא ומורגשת בנו כטבענו. כדי שנרגיש אותה בניתוק מעצמנו, ככפויה עלינו, אנחנו צריכים להשתדל לצאת ממנה, לעשות פעולות שמנוגדות לה – פעולות השפעה ואיחוד. אז נרגיש את מהות התוכנה שלנו – את האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יצאה לאור מהדורת האביב החגיגית של עיתון "האומה", בעיתון:
– איך לחגוג את פסח לפי חכמת הקבלה?
– למה בזכות נשים יצאנו ממצרים?
– מה המשימה הראשונה שראש הממשלה הנבחר צריך לקדם?
– ועוד…
– קישור לעיתון: https://online.flippingbook.com/view/31068/

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אדם עדיין רואה בעצמו מעשים טובים כלשהם – אין לו סיבות לפנות לעזרת הבורא. ורק כאשר יגלה שתכונותיו באמת אינן מתוקנות, הוא יוכל לפנות לבורא ולזכות ביציאה מהאגואיזם, ממצרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כי לרכוש נשמה (ארץ ישראל), יש צורך לרכוש את הרצונות הענקיים שלה בגלות (מצרים), ולאחר מכן לתקן אותם – ורק אז אתה זוכה למלא אותם באור העליון של גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מעלה את ההשתוקקות שלו להשפעה, הוא יוצא מהגלות ומגלה עד כמה הוא רחוק מתכונת ההשפעה. ואז מתגלה בו ההכרה בכך שאין לו רצון להשפיע, שלאחר מכן הבורא מתקן וממלא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להאמין שכל ההפרעות מגיעות מלמעלה, על מנת לפנות מקום למאמצים לפנות לבורא עם בקשה להחליף את הרצון לקבל לרצון להשפיע.
האגואיזם, שליח הבורא, מעורר אותנו. ורק אחרי שהאדם נוכח בכך שהגאולה טמונה בעשייה למען הבורא, הוא פונה אל הבורא בבקשה לרצון להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק לאחר היציאה מהאגואיזם, מ״למען עצמו״, ממצרים, האדם יכול ללמוד תורה, כיצד לפעול בהשפעה למען הבורא. כשהוא נתון לשליטתו של האגואיזם, האדם עובד לפרעה, שהרי האגואיזם אינו יכול להיות שייך לבורא.
לכן המאורע החשוב ביותר בהתפתחות הרוחנית הוא היציאה מהאגואיזם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest