דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המתרחש בעולם, נובע ממקור אחד, וקורה רק במטרה שנשמע ונבין את דיבורו של אותו המקור עימנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התפילה העיקרית היא שהבורא ייתן אפשרות ללכת באמונה למעלה מהדעת, בשמחה כאילו כבר השיג הכל, וכל שהוא מבקש מעצמו זה רק כוחות להיות למעלה מדרישות הגוף: אך אינו רוצה לראות את כוח הבורא, שהרי זה יזיק לאמונה בו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם יכול להגביל את עצמו ולא לרצות יותר, אלא להישאר כך לתמיד – זה נקרא דבקות נצחית. ואין משמעות למדרגתו האישית. אפילו אם היא הקטנה ביותר, הוא מסכים להישאר בה לנצחיות – ואז ניתן לומר עליו שזכה לאיחוד נצחי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות המצב הרוחני – כשהוא "קרוב לאפס", כלומר לביטול מוחלט של כל ה"אני" של האדם, מעל לאגואיזם הגדל שלו, כשהוא אינו רוצה לקבוע את המצב בחייו הרוחניים, אלא משחרר לחלוטין את ה"אני" שלו משליטת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכול מלא באור העליון. אנחנו בתוכו. אבל רק במקום שבו רצונות האדם הופכים דומים לתכונות האור, להשפעה, הרצון הזה מגלה את האור. ועד להופעת רצון שכזה באדם, האור נסתר ומתגלה רק במידה שבה הוא מרומם את מקור האור, הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר רוחני, פירושו של דבר לראות את כל המתרחש, ולמרות ההבנה שלי, לקבל את הכול כמגיע רק מהבורא, לתת לבורא לעשות עמי את הכול, כפי שנראה לו לנכון (למעלה מהדעת). כך אני הופך לעובר – המצב הרוחני הקטן והראשוני ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא שומע תפילות כל פה, אבל רק תפילה אחת – "להעלות את השכינה מעפר", כדי שחשיבות ההשפעה תהיה מעל לכל. כמענה על התפילה הזאת תגיע הישועה מהאגואיזם. ובמידת הישועה מהאגואיזם, נגלה את הבורא בתוכנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השכינה זו רשת של קשרים בינינו, אלו רצונות איש של רעהו, שבתוכם זורמים הקשר והאהבה. זהו הבורא.
הבורא נענה רק לבקשה "להעלות את השכינה מעפר" – לבקשה לחיבור, כדי שתגיע הישועה בדמות עלייתה מהאגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "להעלות את השכינה מעפר" – לרומם את חשיבות הבורא, שנמוכה בעינינו יותר מכל הרצונות בעולם שלנו, עד לדרגה הגבוהה ביותר. התפילה – היא דווקא בעבור גדלות הבורא בעינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עובר מהמילה עברה – הוא אינו מרוצה, שכן עליו להכניע את עצמו כלפי הבורא, שגדלותו נראית כנקודה. לכן בתחילה הוא רואה עד כמה הוא רחוק מהבורא, אבל אם הוא אינו אדיש לכך, זוהי כבר ראשית תהליך העיבור שלו, שכן הוא כבר מרגיש בחיסרון, בכלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדרגה הרוחנית הקטנה ביותר נקראת עובר. כיוון שהאדם צריך ללכת בעינים עצומות, הגוף מתנגד אליו, ואילו הוא מתגבר על התנגדות הגוף בביטול עצמו בפני הבורא, כדי שהבורא יעשה עמו את מה שהבורא רוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעובר יש שני כוחות מנוגדים, שיוצרים אותו בהדרגתיות.
הוא זקוק בתמיכה, בשמירה מהקליפות, בשמירה מהפלה, בהגבלה. הוא נשמע לרצונות הבורא, לאם. הוא אוכל את מה שהיא אוכלת, ללא בחירה. לכן עדיין אין לו שם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות מימין ומשאל מאחדת את יהודי ארה"ב.
הם לא חשבו שהם יתקלו באנטשימיות כללית בארה"ב של המאה ה-21. כשהופעתי ב-IAC לפני חמש שנים, דיברתי בדיוק על זה: https://vimeo.com/125525525
וכעת זה כבר כאן! האמינו לי, ההצלה היא רק באיחוד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנגליה מפורקת, ברקסיט. בכל מקרה יהיה רע. הקבלה: צריכים לפעול לכיוון התיקון הכללי – "על כל הפשעים תכסה אהבה". כולם צריכים להשתוקק להסדרת קשרים טובים ביניהם על אף אי ההסכמות – ומתוך הניסיונות האלו יתגלו פתרונות לבעיה זו ולבעיות אחרות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמיות של השמאלנים והימנים מאחדת את יהודי ארה"ב. בפגישת אייפק היהודים הפסיקו להתווכח על ישראל. האנטישמיות באמריקה מכריחה לחשוב על הביטחון האישי שלהם. הם התרכזו בבעיה של מה שיהיה עליהם? רק שיטת הקבלה תוכל לסייע – איחוד!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest