דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים האמריקאים לעולם לא היו מפורדים ביניהם בצורה כה קוטבית, עד לכדי שנאה כזו ביניהם שאפילו המשפחות מתפרקות וקרובי המשפחה לא נפגשים ביניהם. זהו מצב אשר מצביע על כך שאנחנו נמצאים בתחילת פורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בדומה לנדנדה "איחוד = שנאה": אם לא קיים האיחוד בין היהודים, אז עולה השנאה, לא רק ביניהם אלא בין כולם לכולם. ליהודים ישנה רק אידיאולוגיה אחת – איחוד. אם הם נמשכים אחר אידיאולוגיות ארציות המפרידות ביניהם, הם מעוררים צרות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגילת אסתר מספרת כביכול על ימינו: היהודים, ברצונם להתבולל בין העמים, מעוררים את כוחות האנטישמיות לקום כנגדם – ולנער אותם, כדי שיתחילו להתאחד ויביאו לעולם את שיטת האיחוד והתיקון – את האור לאומות העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידה בה היהודים מתרחקים, שונאים ונאבקים זה עם זה – עולה גל אנטישמיות. ברגע שהיהודים יתחילו להתאחד, האנטישמיות תרגע. קיימת תלות ישירה: אם תכונה אחת עולה – השניה נופלת (המן ומרדכי).

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנטישמים (המן) מנוהלים על ידי הבורא כדי להחזיר את היהודים לאיחוד. אם היהודים האמריקאים לא היו נפרדים לשני מחנות, האנטישמיות לא הייתה מתגלה. על ידי הפירוד שלהם, היהודים מעוררים את האנטישמיות – כוחות הכופים עליהם התאחדות מרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אלמלא היצר הרע, לא היינו מתעוררים לאיחוד, לא היינו מגלים את הריחוק שלנו מהבורא, לא היינו משיגים את ההידמות אליו. לא ניתן להגיע לדבקות ללא העזרה של כוח השמאל הרע.
הבורא שולח לנו בכל מצב עזר כנגדו.
עלינו להתייחס בצורה נכונה לכוחות טבע אלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הזמן מתרחש חיבור בין שתי גישות, המן ומרדכי, עד שנבנה קו אמצעי ברור הכולל רצונות קבלה והשפעה יחד, ומביא למטרת התיקון. פורים – הגמר של כל התיקונים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מרדכי והמן הם כחיים ומוות. הרצון להנות נברא מלכתחילה הפוך מהבורא – וככול שאני מקבל יותר, כך אני הורג את עצמי בכך שהרצון נכבה. הקבלה מנטרלת את הרצון. זה ניכר מתוך העולם שלנו, שמלא בייאוש ודכאון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אסתר – הסתרת הבורא מהאדם. כאשר האדם יבין שהכל סביבו זה הסתרת הבורא ויתחיל להתייחס כך לעולם, אז הוא יגיע לדבקות בבורא דרך הסביבה. תהליך זה מכונה תשובה, כאשר האדם משיב את הכל לבורא, מחבר את כל ההפרעות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תמונות העולם אינן צריכות לשעבד אותנו ולשחק איתנו כך שנלך אחריהן. להיפך אנחנו תמיד נסגרים על הבורא ותמונות העולם משרתות את חיזוק הקשר בינינו לבינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם הוא עטיפה, שבה נסתר הבורא, כדי שדרכה אגלה אותו. אם אני מצליח לחדור בכוח דרך אותה העטיפה, כאשר בכל פעם אני משייך אותה אליו ומבין שהוא זה שמשחק איתי ועושה את כל זה, אז העטיפה הזו מתהפכת מהסתר לגילוי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עבודתנו לזכור שקיימים הבורא והאדם, וביניהם יש עולם מדומה. חשוב לא למחוק אותו אלא לשייכו לבורא. הוא מייצר את העולם בפני האדם ועל האדם להתאמץ לקשור את עצמו-העולם-הבורא, ובכך להפוך את ההסתרה לגילוי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגיע חג פורים – החג הטוב ביותר, הזמן הטוב ביותר בשנה, כאשר מתגלים חסדים גדולים. פורים מסמל את כל העבודה הרוחנית של האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפרלמנט האירי מציע לאסור קשרים עם "השטחים הכבושים".
אם בעבר השנאה ליהודים הגיעה מגרמניה הנאצית, אז היום היא מגיעה מכל העולם.
קבלה – היהודים חייבים לתת לעולם את שיטת האיחוד – או שהעמים יחייבו את היהודים בכך באמצעות שנאה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהיהודים מתאחדים הם מושכים אור עליון – כוח מיוחד אשר מחבר את כוחות העולם הטובים שלהם, פותר את העולם מהכוחות הרעים. כיוון שהעתיד הטוב של העולם נמצא בידי היהודים, העולם מתייחס אליהם בצורה חדה (ראה בעל הסולם, הקדמה לספר הזוהר, אות ע').

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest