דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לרוחניות יש רק את אותה הצורה שאתה תבנה באמצעות הרצונות שלך. ניתנת לנו מלמעלה רק רשימת מידע (רשימו), ואת הצורה עלינו לבנות בעצמנו. מהמדרגה העליונה נותנים כוח ושכל למימוש – לפי בקשתנו. אני בונה את העולם על ידי היגיעה, מצייר אותו על רקע האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מתגלה רק מתוך המאמצים שלי להחזיק בקשר עימו. הוא מותיר לי אך ורק נקודה אחת פנויה ממנו לתגובה חופשית מצדי. ובה בדיוק יכול לבוא לידי ביטוי האני שלי. הנקודה הזו מתגלה בי, אם אני מחזיק בכך שהבורא מנהל אותי מלמעלה במחשבות וברצונות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החיים שלנו הם הרכבת פאזל. בפאזל טמונה מחשבת הבורא שברא אותו. לכן כאשר אנו מרכיבים את הפאזל מתוך רצון הכרתי להשיג את בוראנו, אנחנו משיגים אותו. אנחנו מלכתחילה בנויים באופן כזה שכאשר אנו מחפשים מתוך מצבנו את בורא העולם, אנו מגלים אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העם היהודי הוא המקור לכל הטוב ולכל הרע שבעולם. לכן לא לחינם קיימת האנטישמיות בכל מקום. כל הרע וכל הטוב בעולם תלויים רק בקשר בין בני האדם. אם נסדר קשרים נכונים בעם ישראל, אזי גם העולם יקבע בתוכו קשרים טובים והדדיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות העבודה נקבעת מתוך מצב השפלות, כשאתה מרגיש את עצמך מבוטל, כאילו שאינך קיים, ואינך שולט על רצונותיך – ואז האדם נכנס לרוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגבלה פירושה להגביל את עצמו ולא לרצות מעבר לכך. ואילו במצב, שבו הוא נמצא ברגע הנתון, הוא מבקש להישאר לנצחיות. ולא חשוב עד כמה המצב הזה שלם, הוא רוצה להישאר בו לנצחיות. ואז המצב הזה מכונה "דבקות" תמידית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר הוא שאיש מהעשירייה לא יחשוב על חשיבות עצמו, אלא יבטל את עצמו. שהרי הבורא נוכח בעשירייה. ואילו כאשר כל אחד מרגיש את עצמו כאחרון, ואת החברים – כחשובים, אז בכך הוא פותח לעצמו דרך לאור העליון. והאור העיקרי מאיר על האדם שביטל את עצמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדבר המועיל ביותר הוא כאשר נדמה לך שהחבר עובד טוב יותר בעבור הבורא, שהרי הקנאה מגדלת ומחזקת את האדם בעבודה. במידה שבה האדם רואה את חברו כגדול ממנו, משתלהבת בו אש הקנאה לעבודה הבורא ולהשגת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כפי שהבורא לא חושב על עצמו – אם הוא קיים או לא, האם הוא משגיח או לא משגיח – ואין בו ספקות, כך גם המבקש להידמות לבורא לא צריך לחשוב על כך, שכן אין הבדל גדול יותר מזה ביניהם. ואילו אדם שחושב על עצמו, נמצא בפער מהבורא ולא משיג הידמות אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חופש הפרט צריך להיות נשמר, כל זמן שאינו מזיק להחברה, חוץ ממי שרוצה לעזוב את החברה וללכת לאחרת, אין לעכבו בשום פנים שבעולם, אפילו שזה מזיק להחברה. וגם זה באופן שלא תהרס כל החברה (בעל הסולם, כתבי הדור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראל שנואים מכל האומות, אם מטעם דת, אם מטעם גזע, אם מטעם קפיטליזם, אם מטעם קומוניזם, אם מטעם קוסמופוליטים.
כי השנאה קודמת לכל הטעמים, אלא שכל אחד פותר שנאתו לפי הפסיכולוגיה שלו. ולא יועיל שום עצה לזה, אלא להביא קומוניזם אלטרואיסטי בין לאומי מוסרי בין כל הגויים (כתבי הדור האחרון)

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקומוניזם האגואיסטי המיוסד על גלי קנאה שנאה, לא יפטרו מהם לעולם, אלא בשעה שלא יהיה להם בורגנים, יפילו שנאתם על ישראל. ואין לטעות כלל, אשר הקומוניזם האגואיסטי ירפא שנאת ישראל מן האומות. ורק הקומוניזם האלטרואיסטי אפשר לצפות ממנו רפואה זו (בעל הסולם, כתבי הדור האחרון).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתהליך יצירת הכלי, אני מתחיל להרגיש, איך העליון מתחיל לסייע לי! הוא מתלבש בי ועוזר לי, כאם שמשחקת עם התינוק, ועוזרת לו להרכיב בית מקוביות. כשאני משתדל לעשות משהו, ולא מצליח, אני מרגיש, שהוא עוזר לי להבין את הדברים נכון…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הפעולות שלך צריכות להיות מכוונות לבורא, לדבקות עמו, דרך ההשפעה לחברים. כך תשיג הידמות עם הבורא: כפי שמעשיו מכוונים לעשות טוב לכולם, כך צריכים להיות גם מעשיך. כך תגיע לדבקות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest