דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מתגלה רק מעל האגואיזם שלנו, וכל עוד שטוב לנו – אנחנו לא נפנה לבורא. עלינו להבין אחת ולתמיד שכל התנועה מתרחשת רק כתוצאה מרגשות רעים. ואם טוב לאדם, אין בכוחו לזוז מהמקום. כך הטבע שלנו בנוי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה מעל הדעת זהו נתק מוחלט מכל החשבונות שלנו. כאשר כוח זה מתגלה בנו, בתוך הרצונות שלנו, כתוצאה מהמאמצים הפנימיים. וכאשר אנחנו משתנים – אז אנחנו רואים, שאנחנו באמת יכולים לפצות על הידיעה באמונה, והאמונה הזו – היא ההשפעה במקום הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ה״אותות" מאילהן עומאר (Ilhan Omar) וכל המערב לא רק ממקדים את תשומת הלב הכללית על היהודים, אלא גם מעוררים אותם מהחלום. אנו חייבים לממש ולהחיות מחדש את העיקרון – "ואהבת לרעך כמוך". כולם זקוקים במיוחד לשיטה פעילה לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משבר הציויליזציה העולמית. לא קיימת הבנה כיצד להמשיך את החיים. האיחוד האירופאי וארה"ב הולכים להתפרק. ללא הקשר בין המדינות והעמים ההתפרצויות האגואיסטיות מביאות למלחמה. ניתן להתמודד עם כך רק במשותף. אולם שיטת התיקון טמונה בעם ישראל, שעליה הוא אינו יודע, אך עקב כך שונאים אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ראשה הממשלה החדש של הרשות הפלסטינית, מוחמד שתיה:
"היהודים אינם עם. זוהי אמונה דתית. כאשר מדברים על הדיאלוג עם העם היהודי צריכים להבין כי עם כזה לא קיים, כפי שלא קיימים עם נוצרי או עם מוסלמי".
לפי התורה היהודים מקורם של היהודים הוא ב- 70 אומות העולם מהבבל, מתוך השתוקקותם לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל דבר שישנו במציאות, הן טוב והן רע, יש לו זכות קיום, אסור להשחיתו, נועד רק לתיקונו לטוב ולגילוי שלמות הבורא (על פי בעל הסולם, השלום בעולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא לבדו עשה ועושה ויעשה כל המעשים כולם, מ"מ נשאר זה נסתר. כי בשעת הרע, הרע מעלים את השגחתו ואמונתו, ומרחיק אותו מהאדם, הנעשה מלא בהרהורים של כפירה. וכשחוזרים להכרת הבורא, נמצאים כנגד זה, שמקבלים שכר, ויכולים שוב להידבק בה'. (זוהר לעם, הקסה"ז, "ליל הכלה", 138).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אנו בעשירייה נכנסים למצב של בני יעקב, שלא רוצים להתחבר, אז היעדר המילוי הרוחני יחייב אותנו להתחיל לעבוד כנגד האגואיזם, לרדת לפרעה. הכרת האגואיזם כהפרעות בחיבור, מכינה אותנו להסכמה לקבל את ה"ערבות".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הפסקתי להרגיש שהבורא שולט בכל, פירושו של דבר שיצאתי מהקדושה, אני כבר לא שייך למערכת הרוחנית. לכן חייב לשוב מייד למצב של ״אין עוד מלבדו" ולהתחזק בכך שאני כולל בתוך יגיעתי את ההתכללות שלי בקבוצה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל השגגות והעבירות הופכות למצוות, כאשר אני קובע ש"אין עוד מלבדו" ושהכל נעשה על ידו. עברה היא ליפול תחת שליטת ההפרעה ולא לראות מלבדה דבר. הרי ההפרעה ללא ספק נשלחה על ידי הבורא, מתוך אהבתו ורצונו לקדם אותי ברוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני בעצמי מחפש כל הזדמנות להכניע את עצמי, "אני מעורר את השחר ולא השחר מעוררני". ההכנה להכנעה פירושה לקבל את הכל ב"אמונה מעל הדעת", כמגיע מהבורא. כל המתרחש – זהו משחק מחבואים של הבורא איתי, משחק בכך ש"אין עוד מלבדו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכנעה – זוהי הפעולה הרוחנית העיקרית עד גמר התיקון, היסוד של כל העבודה הרוחנית. ככול שאנו מחפשים יותר אפשרויות להכניע את עצמנו בפני הבורא, כך מהירות ההתקדמות הרוחנית שלנו גבוהה יותר.
צריכים לחפש הזדמנות להחליף את שליטת האגואיזם בשליטת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכנעה פשוטה לא דורשת הזדהות עם ההנהגה העליונה, אלא רק הרכנת ראש בפניה. הלידה הרוחנית (עיבור) גם היא בנויה על הכנעה, אולם על הכנעה יותר נוקשה, כאשר אני מבטל את עצמי בפני העליון באופן מלא בכל, כשאני לא לוקח בחשבון את רגשותיי ואת דעתי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

One comment

  1. אבידן אברהם מדר

    סעודת לויתן ושור הבר ויין המשומר לעתיד לבוא.
    אשרנו שיש לנו מורה גדול הדור הרב מיכאל לייטמן שמלמד אותנו כיצד לזכות להיות מאלה שיזכו לסעודת לויתן לעתיד לבוא.ודי למשכיל

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest