דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר קשה לשייך מעשים רעים לבורא, שהרי הוא הטוב המוחלט. ורק באמצעות ההכנעה להשגחתו מתגלה השגחתו הפרטית, שהוא המקור כל הפעולות. והאדם מתחבר עם פעולות הבורא.
ונעלם ההבחן בין טוב ורע. זוהי פעולתו העיקרית של האדם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהבורא מגלה את שליטתו ושלמותו – הן מכסות על כל הסתירות שהתגלו בעבר, עד כדי כך שנדמה מתוך אותה שלמות, שדווקא הייסורים שהורגשו בעבר הם שהביאו לתחושת האיחוד והשלמות שהתגלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם עובר במסירות את כל הבעיות ומתייחס אליהן כנובעות מהבורא, דווקא באותן סתירות ואיומים שהוא מרגיש, מתגלה לו הדבקות עם הבורא, כדבקות עם הכוח היחיד ועם השליטה היחידה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר ה"לא לשמה", האדם עולה גבוה יותר, ואין לו כבר חשבון עם עצמו, אלא הוא עושה חשבון כיצד לבטל את עצמו בפני המציאות האמיתית, כיצד להרגיש את העבודה למען הבורא, מתוך הרגשת גדלותו. אז האדם שוכח על עצמו, מתבטל בפני הרגשת הבורא, הוא נמצא ב"לשמה", בדאגה על הבורא, בלהשפיע על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מרגיש את קול הבורא בלבו, כמו שנאמר "הבא לטהר מסייעין אותו" – בנשמה. הלב הוא ש"שומע את קול הבורא", הרצון להשפיע שולט ברצון לקבל, הלב נפתח לבורא שימלא אותו – ואז כולו מתמלא בבורא…

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להחליט האם הוא רוצה לבטל את עצמו בפני הבורא, ולמלא את רצונו בלבד. לאחר שקיבל את ההחלטה להתבטל בכל דבר ודבר, הוא מבקש שהחלטתו תתקיים. אז, כשהוא רואה שגופו אינו מסכים לכך, הוא מבקש לבטל את עצמו באופן מוחלט, מבלי להשאיר שום רצון לעצמו. וזוהי תפילה שלמה – בקשה ברצון שלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם נמצא במאמץ האמונה מעל הדעת, הוא מתרגל ללכת כנגד האגו בעבודה למען הבורא, והוא נהנה מהעבודה למען הבורא. זאת, משום שהמאמצים כנגד עצמו יצרו בו את התנאים לעבוד לטובת הבורא בלבד, ואז גם ההנאה שלו היא למען הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הנעשה תחת האגו נידון לכשלון. כיון שהמטבע האירופאי האחיד- האירו, קושר בין אגואיסטים, הוא כבר מזמן שרוי במשבר, על אף התמיכה של האיחוד האירופאי והבנק המרכזי האירופאי.
ההצלה טמונה ביציאה מהירה מהמטבע האחיד או בהתעלות מעל האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם מתייגע למעלה מעצמו ומרגיש מרירות בעבודה, מבלי לראות תוצאה לא לעצמו ולא לאחרים, וככול שהיגיעה רבה יותר, כך גם המרירות שבה הוא חש גדולה יותר – עד שהיגיעות והייסורים יתווספו למידה שבה הבורא ירחם עליו ויתן לו טעם בעבודה למעלה מהרצון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ליהודים באמריקה קשה עדיין להבין, שחיי השלווה והשלום עברו ולא ישובו. הרגשת הבטחון וההצלחה המסחררת, שנתנו סימנים של תקוה במהלך שנים רבות, הולכים ונהרסים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תגובה נכונה מקצרת את הזמן באלפי מונים: האדם מקבל הזמנה בצורת התרוקנות, משתוקק מיד קדימה, מבלי להתייחס למצב. העיקר מבלי לעשות הפסקות – לתת בשיניים לאגואיזם, לפרעה. דוחים אותך מהחיבור – ועליך להגיב כנגד זה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר מגיע מצב של כבדות, של דחייה מהחברים בקבוצה, עליך לבטל את ה"אני" שלך, כלומר לא לדרוש יותר, אלא, שכך יהיה. העיקר לא לחשוב על שום דבר רע, שקיים בינינו. במקום זאת, עליך להשתוקק להתקרבות, להתעלות מעל לכל הנסיבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אתה מסיר את ההפרעות על ידי ההתעלות מעליהן ובניית אהבה מעל השנאה. ללא המכשולים לא ניתן להגיע לדבר. דווקא הם אלו שמעניקים עוצמה לחיבור, בדיוק כפי שמכשולים ואי ההצלחות המעניקים טעם באהבה, אחרת זהו רגש חסר טעם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest