דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם מתגלה הכוח ההפוך מהאגו, הוא מושך לגילוי הבורא, לאיחוד, לקומוניזם ונקרא ישר-אל. ישר-לבורא דרך תיקון הנשמה שנשברה על ידי האגו. בכך עם ישראל עומד כנגד כל אומות העולם, שהרי בכל אחד בעולם ישנה גם השתוקקות לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעתיד הקרוב אנחנו עוד נראה, כמה העם היהודי מתגלה כמפורד בנקודה שמתחת/מעל האגואיזם. אלמלא האנטישמים, היהודים עצמם היו משמידים זה את זה: למען הבורא, האיחוד, או למען האגו. הרי כך היה כבר בימי בית המקדש הראשון והשני. "מי לה' אלינו!"

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם רוצה ללכת בדרך האיחוד – השפעה, ולא הקבלה – אגואיזם, חטאו העיקרי הוא, שהוא לא מבקש עזרה מהבורא לנצח את האגואיזם. לכן הוא מבקש סליחה על כך שלא ביקש עזרה. ולאחר מכן מבקש עזרה מהבורא! (על פי: רב"ש א', מהו תפילה על עזרה ועל סליחה בעבודה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא את האגואיזם כך שהאדם לא מסוגל להתגבר עליו בעצמו, אך עליו לנסות, כדי שכאשר יגיע לחוסר אונים יבקש עזרה מהבורא – וכך בתוך חוסר האונים שלו, בכוח הבורא, הוא ינצח את האגואיזם ויוכל להעריך את העזרה והעוצמה של הבורא, כילד ליד אביו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההכנעה באה לידי ביטוי בעיקר בכך, שהאדם משתוקק לראות בכל רק את פעולות הבורא, במיוחד בפעולות האנשים שמתנגדים לו. ועל אף שידוע לו מראש ש"אין עוד מלבדו", אולם בעת הצורך הוא לא יוכל לייחס את הכל לבורא (בעל הסולם, אגרת א').

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המצבים שאתה מרגיש, אם אתה מייחס אותם אלי, הכל הם תיקונים, שעל ידי זה אתה תתקרב אלי בדביקות (רב"ש ג', הכל תיקונים).
בעת שהאדם מרגיש רע, באותו שיעור שורה עליו כפירה על השגחת ה', ונעלם ממנו הפועל עליון. וזה העונש היותר גדול שבעולם (זוהר לעם, הקסה"ז, "ליל הכלה", 138).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל דבר שישנו במציאות, הן טוב והן רע, יש לו זכות קיום, אסור להשחיתו, נועד רק לתיקונו לטוב ולגילוי שלמות הבורא. לכן תזהר אפילו מלהטיל דופי בשום פרט מהבריאה, כי בכך אתה מוציא שם רע על הבורא (בעל הסולם, השלום בעולם).

תוצאת תמונה עבור טוויטר יצאה מהדורה מס' 39 של העיתון "קבלה לעם", אשר אנו מוציאים לאור בעברית. בעיתון תמצאו חומרים מעניינים בנושא: כיצד לפתור את בעיית האנטישמיות אשר התפשטה בעולם, כיצד עלינו ללמוד לאהוב ולא לשנוא, כתבות על ה-8 במרץ ועל פורים. קישור למהדורה האלקטרונית: https://t.co/y9n1OETA6j

תוצאת תמונה עבור טוויטר משתתפי החברה שלנו מכירים בהדרגה בכך שאורח החיים שלנו הוא אורח החיים הנחוץ לכל האנושות. שאין כמות מסוימת של שנים שיש ללמוד במהלכן את החכמה, אלא שיש למלא את החיים דווקא במצב כזה, שבו אתה כל הזמן מתקדם בהשגותיך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב- 200 שנים האחרונות הצמיחה ברמת החיים נקבעה בהתאם לצמיחת התוצר מהעבודה. אולם היום לא חשוב באיזו דרך יבחרו המנהיגים הגלובאלים – היא תביא לאסונות. כיוון שלא קיימים יותר מחוללי הגדילה. האגואיזם התפרץ! השלב הבא חייב להיות אלטרואיסטי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בשעה שאני מכניע את עצמי, כאשר מבקרים אותי מכל עבר, אני מוריד את האגואיזם שלי ונותן מקום לבורא, שהוא ישלוט. הכנעה להבדיל מוויתור, זה כשאני רואה הזדמנות להכניע את עצמי ועושה זאת בשמחה. כך אני מפנה מקום נוסף בעבור הבורא (שיעור זוהר, 08.03.19).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשתתחיל להעריך את היחס של הבורא, תראה שהוא מגלה ענווה: במקום שבו מתגלה גדלותו של הבורא, שם מתגלה ענוותנותו. אין דבר גבוה יותר מענווה – זוהי תגובה לאור המקיף של הבורא, של המדרגה העליונה. העליון, השולט באהבה, מתכופף לפניך, הפעוט.

תוצאת תמונה עבור טוויטר משבר המודל האידיאולוגי הניאוליברלי – אינו פתיר! שהרי אין הוא מספק מענה לשאלה העיקרית של חיי האדם "למען מה לחיות?"
אם התשובה היא ״בשביל כל מה שיש בעולם״ – זה כבר לא מספיק. הצרכים גדלו מעבר להיצע של העולם הזה. האנושות הגיעה למבוי סתום מבחינה אידיאולוגית…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest