דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר שתעבדו ישראל בכל האומות, כדי שיתעלה על ידם העולם. כי הם כנגד כל העולם (זוהר לעם, שמות, 288).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל גלות שבנ"י נכנסין בה. הוא רק כדי להוציא ניצוצות קדושות שבתוך האומות. שבנ"י הם ערבים במה שקיבלו התורה לתקן כל העולם (שפת אמת, פרשת יתרו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר להכניע את עצמך – לא להשתעבד לרצונו אלא להכנע בפני הבורא בהנאה. הדבר מתרחש לרוב לאחר פיצוץ חזק ביותר של אגואיזם וגאווה.
לאיחוד מגיעים מתוך ייאוש וחוסר האונים, ותחנונים לעזרה.
אחרת לא נרגיש את האיחוד במקום הנכון – בלב, ברצון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איחוד – זה כאשר אני מרגיש בליבי את החיים המתרחשים בלב החבר. הלב מרגיש וחי את חיי החבר. לשם כך עלי לשכנע את עצמי שבלב החבר נמצא הבורא, ואם אני רוצה להגיע לבורא, אני חייב להתקרב לחבר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איחוד – זוהי הרגשה של תלות הדדית, כאשר אני מרגיש שאני תלוי באחרים לחלוטין: בהצלחותיהם, בהישגיהם, בבריאותם, בכל. כמו במשפחה. כך עובד הרצון שלנו בצורתו הפרימיטיבית ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מידת היגיעה השלמה (סאה), שאחריה מתרחש בנו שינוי איכותי (רגשות רוחניים חדשים) מורכבת מכמות ומאיכות הפעולות, השנים, סכום המאמצים שנחוו, הושקעו. אלה נתונים כמותיים שכתוצאה מהם מגיעים גילויים חדשים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היציאה לאור דומה למאמצים של אפרוח לבקוע מתוך הביצה או לתולעת היוצאת מתוך צנון מר. דרושים מאמצים רבים ועזרת החברים כדי לשבור את החומה שקיימת בינינו, כפי שנאמר "איש את רעהו יעזורו". החבר ואני דופקים כל אחד מצידה השני של החומה, זה לקראת זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדמוקרטיה אינה מחוללת יותר את היסוד לפריחה כלכלית בעולם, בהשוואה למשטרים אוטוריטריים. הסיבה לכך היא שהתפתחות האגואיזם בעת שליטת הדמוקרטיה אינה מוגבלת והוא סיגל לעצמו היפר-צורות, שבמסגרתן האגואיזם בולע את עצמו בעצמו וכבר אינו מהווה את מנוע הקידמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הגדול מחברו, האגואיזם שלו הגדול ממנו. לכן אל תוכיח את עצמך על תכונותיך הרעות – הן ניתנו מהבורא והן גם מתתקנות ידו. אל לך לדאוג על ה"עברות" שלך – הן מהבורא, כמו שנאמר, "בראתי את האגואיזם", אלא עליך להצטער על כך שלא ביקשת מספיק על תיקון עצמך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בבבל העתיקה הופיעה באנשים ה"נקודה שבלב", השתוקקות להשיג את הבורא באיחוד הנקודות שמעל האגואיזם של הלב. אולם אם האגו של הלב שולט על הנקודה, אז מופיע באדם אויב האיחוד – אנטישמי. שני כוחות אלה בכל אחד משלימים ומזינים זה את זה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין אף אדם בעולם, שאין בו את שני הכוחות האלו. הרי הם נובעים מתוך שבירת הנשמה האחת, כאשר כוחות ההשפעה וכוחות הקבלה חדרו זה לתוך זה. לכן הם תמיד קיימים בצורה מקבילה. ובמידת האבולוציה וביטויו של האגואיזם, באה לידי ביטוי האנטישמיות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסקנדל במפלגה הדמוקרטית בארה"ב, שבה יהודים רבים מופיעים כאנטישמים מעורר אי הבנה למתרחש עם היהודים, שכן התנהגות היהודים נראית כאבסורד. אולם זה לחלוטין לא כך.
הסיבה:
בכל אחד מאיתנו קיימים שני כוחות: האגו והכוח ההפוך. בדרך כלל מתגלה האגו (אומות העולם).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest