דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל רגע שבו אנחנו דוחים את גילוי הבורא בתכונו, אנחנו מסרבים לגלות את משמעות החיים. אבל כדי להשתדל שלא להתנתק מהרדיפה אחרי הבורא בכל רגע, אנחנו זקוקים לתמיכת הקבוצה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשתתקן את עצמך, תראה עולם מתוקן, את גילוי הבורא, את השכינה. לראות ייסורים בעולם זו אשליה. האדם רואה בעולם את הקלקולים שלו, כל אחד רואה את תמונת העולם שלו. ואילו לעולם בפני עצמו אין כל תמונה – היא מתגלה בתכונות האדם! האדם קובע את העולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר גם אם מסביבי ובתוכי הכול סוער, גם במוח וגם בלב – העיקר בשבילי זה להחזיק בבורא, בכך שהכול נובע ממנו. יש רק תנאי אחד: "שמע מיכאל, ה' אלוקינו, ה' – אחד". בכל מצב הכול מגיע ממנו בלבד. זה נקרא דביקות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא לא נסתר.
כשהוא מתקרב אלינו כדי לגלות את עצמו, הוא מעורר בנו את ההרגשה שהוא נסתר, כדי שנזרז את המאמצים שלנו לגילויו. אבל לעולם אין הסתרה, ריחוק מצד הבורא. זו היא התקרבותו לאדם שמעוררת את ההרגשה של ריחוק, ריחוק בתכונות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כוח אחד דוחף את העמים לחיבור בינם ועמו. אם לא נעשה זאת בעצמנו, אז כוחות חיצוניים יחייבו אותנו להתחבר, כמו אגוזים בשק, באמצעות שנאה, לחצים ומלחמות. כל כוחות העולם מכוונים לאיחוד המשתוקקים לבורא בכדי להעביר דרכם את הקשר עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חברה אקולוגית: כולם מקבלים את כל הנחוץ לקיומם. החברה דואגת לרמה מכובדת של חיים לכולם. החינוך עוזר לבני החברה שלא לקבל יותר מכך. האגואיזם נתקן על ידי המשכה קבוצתית של אור התיקון. כל המילויים שמעל למלויים הגשמיים ההכרחיים – הם רוחניים. הטבע דוחף לכך!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המצווה שתהיה בטוחה יותר לשאיפה לבא לכוונה למען הבורא, ל"לשמה", היא, לעבוד לצורכו רק במידת ההכרחיות. ובשאר הזמן, יעבוד למען הציבור – לשם קירוב החברה לבורא. הכוונות והפעולות למענם מביאות לכוונה למען הבורא (על פי: בעל הסולם, מצווה אחת).

תוצאת תמונה עבור טוויטר למרות שהבורא שולט בכל, אבל כשהוא נסתר, נראה לאדם שהכוחות הרעים שולטים בו ואין לו אפשרות להשתחרר משליטתם, למרות שבשכלו הוא זוכר שהכול נובע מטובו של הבורא. אבל המאמצים לקבוע ש"אין עוד מלבדו" יובילו לגילוי (על פי: בעל הסולם, אגרת א').

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברמה הגשמית, אנחנו מתוכנתים בכל. שהרי הרצון, יסוד החומר, נשלט על ידי הורמונים. האוקוסטיצין שולט בהתנהגות החברתית והרגשית של האדם, באיכות היחסיים הזוגיים, ברגש האימהי, בתחושת האמון כלפי אנשים; זהו הורמון האושר, שאחראי על ההיקשרות החברתית.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest