דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביסוד הבריאה ניצבת נוסחה פשוטה: הרצון להשפיע של הבורא = לרצון לקבל של הנברא. אבל בשוויון הזה כלול מקדם שמשווה בין הרצון המקבל לרצון להשפיע: רצון הבורא להשפיע = הרצון לקבל של הנברא. אנחנו המקדם הזה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבורא היא להיטיב לנבראיו (למלא את הרצון באור החכמה). אבל כשהאגו מתמלא לשם עצמו, הרצון נעלם, כמו בעת אוכל. תענוג נצחי אפשרי רק באמצעות מילוי הזולת, הבורא (בכוונת השפעה, באור החסדים). ליהנות זה מדע. מדע הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנשים מסכימים לכך שהאגואיזם מהווה את סיבת הצרות שלהם. אבל הם חושבים שתיקון האגו בלתי אפשרי, ולכן הם ממשיכים לסבול ממנו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא המערכת הכללית של כל הבריאה, סוג של ״מחשב״, שבו אנחנו נמצאים. איננו יכולים לשנות את תכנית ההתפתחות שלנו, אבל אנחנו יכולים להסתגל אליה – לחיות בהתאם לבורא. לעת עתה 8 מיליארד אנשים מגששים באפילה, מבלי לרצות לפתוח את העיניים…

תוצאת תמונה עבור טוויטר מציאות. הבורא יצר רצון ליהנות, כדי למלא אותו ללא גבול. אבל כשהרצון להינות מתמלא, הוא מתקטן, כמו בעת האוכל. הפתרון: הנבראים צריכים להיות נותנים, כמו הבורא. או אז הם יוכלו למלא זה את זה כמו הבורא. זה מה שמלמדת חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגילת אסתר: תחילה יש להגדיל את הרצון לקבל ״למען עצמנו״, את המן. לאחר מכן, כשניווכח בחוסר היכולת להשיג באמצעותו את מטרת הבריאה, עלינו להחליף אותו במרדכי, בכוונה להשפיע. ברצון הגדול שהתקבל עם הכוונה ״להשפיע לבורא״ נוכל לקבל את כל אור אין סוף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מציאות. כל מדע מלמד על הקשר בין חלקי המציאות – כל מדע בדרגת המציאות הרלוונטית אליה: פיזית, פסיכולוגית, ביולוגית, וכד׳. חכמת הקבלה עוסקת ברמה הבסיסית – ברמת הרצון שבכל נברא. לכן הקבלה נחשבת ליסוד כל המדעים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מציאות. אם מקבלים מהבורא תענוג ״למענו״ – הדבר מרחיב את הרצון ומאפשר למלא אותו ללא גבול, תוך כדי הנאה מהשפעה הדדית. לכם הנברא נשבר ובכך שהוא משתדל להשפיע לזולת בהדדיות, הוא לומד להשפיע לבורא, על פי הכלל ״מאהבת הבריות לאהבת הבורא״.

תוצאת תמונה עבור טוויטרכוח עליון אחד. בדרך להכרת העצמי והעולמות, האדם מגלה שהבורא שולט בו, בכוח הטוב והרע, בכוח המושך והדוחה. במידה שהאדם יכול להצדיק את הרע, הבורא מראה לו שגם הרע מגיע ממנו, שאין עוד מלבדו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה של מקובל. תפעל כנגד הרצון, שהרי הרצונות נמצאים בתוכך, ואילו המעשים מחוץ לך. אחרי המעשים ימשכו רצונות אחרים, כיוון שהאור העליון פועל אפילו על פעולות ללא רצון, שכן: ״מצוות אינן צריכות כוונה״. אפילו קיום מכאני מעורר את האור העליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטרהדבר הנכון לעשות, הוא לא לשים לב לשום מצב שלך, ורק להימשך קדימה, להימצא כל הזמן במצב של תיקון. וככול שאתה מתקדם, כך אתה רואה את עצמך כמקולקל יותר. ולכן אתה דורש רק להמשיך בדרך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה של מקובל. אנחנו מוכרחים לטוות כורי עכביש של קשרים טובים. אנחנו הם הקשרים שבכורים, ויש צורך בנו רק כדי לבטל את עצמנו, למען כל רשת הקשרים בינינו, למען האחדות בינינו. כל עבודתנו הרוחנית היא לעורר עוד ועוד קשרים חדשים וביציאה מעצמנו לטוות כורי עכביש של טוב, שבהם יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה של מקובל. אנחנו מוכרחים לטוות כורי עכביש של קשרים טובים. אנחנו הם הקשרים שבכורים, ויש צורך בנו רק כדי לבטל את עצמנו, למען כל רשת הקשרים בינינו, למען האחדות בינינו. כל עבודתנו הרוחנית היא לעורר עוד ועוד קשרים חדשים וביציאה מעצמנו לטוות כורי עכביש של טוב, שבהם יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עצה של מקובל. המעגל – היא צורה של העולם האינטגרלי. כולנו, כמו גלגלי שיניים, קשורים בינינו-גורל אחד לכולנו, למרות שאנחנו רואים רק חלקים מהתמונה השלמה. לכן התיקון צריך להיות הדדי. אנחנו חייבים להחליט להפסיק לנוע זה כנגד זה ולהתחיל לנוע זה למען זה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest