דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילה יש להשיג את השורשים העליונים על אופנם האמיתי. ורק לאחר השגתם והכרתם בשכל, יש לחקור את תוצאותיהם בעולמנו, כיצד כל פעולה משתלשלת משורשה העליון בכל פרטיה (על פי: בעל הסולם, מהותה של חכמת הקבלה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר "מתחילה צריכים להשיג את השורשים העליונים כמות שהם… ואחר שמשיג היטב את השורשים העליונים מדעתו, אפשר לו להסתכל בענפים המוחשיים שבעוה"ז, ולידע איך כל ענף מתייחס אל שורשו בעולם העליון, בכל סדריו בכמות ואיכות." (בעל הסולם, מהותה של חכמת הקבלה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל תכונות הנבראים והתנהגותם מושגים על ידי המקובלים, כנובעים מהשורשים העליונים הרוחניים. ואף על פי שלא ניתן לתאר את תכונותיהם והתנהגותם בשורשיהם הגבוהים, אך ניתן לתאר את תכונותיהם והתנהגותם בשפת הענפים של עולמינו המוחשי (בעל הסולם, מהותה של חכמת הקבלה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר "ישראל המה המקבלים בראש וראשונה את כל ההשפעה ומאִתם יתחלק לכל העולמות, ועל כן נקראים ישראל, שהוא "לי – ראש" כלומר שהמה בבחינת הראש לקבל הברכה בראשונה ואחר כך לשאר באי עולם" (באר מים חיים, תרומה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר אתה מרגיש הכבדה כאשר אינך יכול להתבטל בפני הבורא, כאילו שאינך קיים אלא חושב רק עליו, או מרגיש אותו ממלא אותך. ההצלחה בכך תלויה רק בגדלות הבורא שבך. וגדלותו תלויה בהודיה לבורא…

תוצאת תמונה עבור טוויטר את התורה יש ללמוד במטרה לתקן את האגואיזם. אם במהלך שלוש שנים של לימוד הנגלה האגואיזם לא נתקן, האדם חייב לעבור ללימוד הקבלה, שמעורר את הכוונה להתקן, שהרי היא מדברת על הכוונות, ולא על עולמנו בשפת הענפים (על פי: הקדמה לתע"ס, אות יח').

תוצאת תמונה עבור טוויטר הענף הנמשך מהשורש העליון נקרא עם ישראל, שנקבע כמחולל תיקון העולם וכבעל התכונה לעורר את תיקון העמים. אומות העולם לא יכולות להתפתח רוחנית באופן עצמאי, אך הן מוכנות לקבל זאת מישראל בבת אחת (על פי: בעל הסולם, שפחה כי תירש גבירתה).

תוצאת תמונה עבור טוויטר התורה מיועדת לתיקון האדם, להביאו לדבקות מתוך השתוות הצורה עם הבורא. הדבר מתרחש באמצעות האור המקיף, המחזיר למוטב. האור משפיע על לומד התורה – הקבלה, בהתאם למידת מאמציו בחיבור בעשירייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם המבקש להשיג את הרוחניות, נופל בדרך, עד כדי כך שהוא מבקש לעזוב את הדרך. אבל עליו להאמין, שזה לא הוא שמתרחק מהרוחניות, אלא שזו הרוחניות מתרחקת ממנו, כיוון שהוא מבקש להתרחק מהרוחניות. אך אם הוא מתחזק והולך קדימה, אז הוא זוכה לכוחות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest