דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ב-24.2.2019 נפתחה במצרים פסגה אירופית-ערבית ראשונה לשם חיזוק שיתוף הפעולה בין האיחוד האירופי והליגה הערבית.
המקובל הגדול בעל הסולם כתב עוד בראשית המאה ה-20 שאירופה תתמלא בערבים, שישלטו עליה באופן זה.
זו המגמה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערך או הנזק שמסב כל אחד אינם נמדדים על פי כמה שהוא טוב או רע בפני עצמו, אלא לפי המידה שבה הוא משרת את החברה ככלל. איננו מסוגלים למדוד את זה, אבל דווקא זה מהווה את הסיכום מהחיים שלנו וקובע את השכר שלנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר איש לא מצא בסיס ברור ומוצדק לכינון חברה איתנה, שבה אנשים חיים בשיוויון ומרוצים מחייהם. כולם מחפשים את האמת, אבל האגואיזם גדל והמצבים של האנושות רק מחריפים. לכן אין דרך אחרת, אלא להתחיל בחינוך ב״עשיריות״, לבנות בהדרגתיות חברה חדשה באמצעות חינוך טוב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל אחד צריך לבדוק את עצמו כל הזמן, האם הוא מתכופף כלפי אחרים, כדי שכולם יהיו שווים, כאיש אחד בלב אחד. מחיבור שכזה יוולדו תופעות חדשות, כוחות, פעולות, שעליהן לא חשבנו ולא חלמנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הופעת הבקשה לבורא – הגיעה מהבורא עצמו.
לא האדם התחיל את ההתקרבות לבורא, אלא הבורא משך אותו אליו, בכך שנתן לו רצון לבקש עזרה.
הבורא גם מסיים את התהליך הזה, כאשר הוא מעורר רצונות הדדיים כלפיו.
והאמונה בתהליך זה מביאה את האדם לאיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תבנה עם העשירייה רצון משותף, כלי לגילוי הבורא. העולם שלנו הוא עולם המעשה. ניתן לבצע בו פעולות ללא הסכמת הלב. אולם השקר הזה מעניק לנו הזדמנות לבנות את העצמאות שלנו ברוחניות, במיוחד בזכות השקר הזה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר היכולת לבטל את עצמך נקבעת על ידי הסביבה – באיזו מידה אני נכנע בפניה. הבורא מעניק הזדמנות כזו בכל רגע. האור העליון פועל בצורה קבועה, השינויים תלויים בהסכמתי לבטל את עצמי במסגרת ההזדמנות שניתנה לי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרגשת "אין עוד מלבדו" תלויה רק במידת הביטול, כיוון שאנחנו בונים מקום לגילוי הבורא מעל האגואיזם שלנו. על ידי הביטול העצמי אנחנו עושים מה"אני" "אנחנו" ומה-"אנחנו" את ה"בורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרע לא קיים ללא הטוב והטוב לא קיים ללא הרע. עלינו לשמור על שניהם, מבלי לטשטש את הרע, כי דווקא מעליו אנחנו מגלים את הטוב. נאמר: "על כל הפשעים תכסה אהבה". ואם אין פשעים – אין מקום לאהבה. היא יכולה להתקיים, רק כשהיא מכסה על הרע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אהבת החברים – זה רק מושג, שמאחוריו מסתתר פחות הקשר ויותר בירור גדול ומורכב. אנחנו מגלים בינינו את ה"רע" – את הקשר המקולקל הנובע מטבענו. ו"מעליו" עלינו לקבוע קשר טוב (כלומר רוחני).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כבר יש בינינו אנשים שנמצאים בתכונת ההשפעה לזולת. בהמשך אנחנו צריכים לחנך את האנושות בדבר ההכרחיות לקיים את חוקי הטבע ולכונן את החיים על יסוד העיקרון של השפעה הדדית, על מנת לזכות לשכר עליון, לדרגת הבורא (על פי: בעל הסולם, השלום בעולם).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest