דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעל הסולם, חכמת הקבלה ומהותה: שמח אני לחיות בדור שבו כבר ניתן להפיץ את חכמת הקבלה. הרי לפני זמנינו לא ניתן היה למקובלים לעסוק בחכמה זו בגלוי לכל, ולהסביר את הדברים. ורשות זו ניתנה משום מצבו המיוחד של הדור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים, לכן אם אתה רואה איש אחד שהוא בהיפוך גמור מדעתך, וידמה לך שאי אפשר להחזיק בשלום עמו, וכן כשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי אפשר לעשות שלום ביניהם, כי אדרבא, זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים (ליקוטי עצות, "שלום")

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה שלנו נועדה לזרז את התפתחותנו. כפי שניתן להריץ תוכנה על מחשב בתדירות של 100 מגה הרץ או 1000 מגה הרץ, כך האדם יכול לחזור בתדירות שונה למחשבה על המטרה, על הבורא, אל המקום שבו הוא נמצא בכוונה, במיקוד במטרה ובזירוז ההתפתחות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרצון של כל אדם מפריד בינו לבין הבורא. אנחנו קיימים בו. תכנית הבורא: שנהפוך לעצמאיים ולדומים לו. כלומר, מבלי שנשנה את רצונותינו, נשנה את כוונותינו מ"למען עצמי" ל"למענך". כך אנחנו משיגים את ההידמות לבורא. קבלה של ההכרחי לקיומך אינה נחשבת לקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תכונת הייחודיות הוטבעה בכל הנבראים על ידי הבורא, השורש האחד שלהם. אבל כאשר היא מתחברת עם האגואיזם, תכונת הייחודיות הופכת להרסנית. שהרי בגינה, כל הנבראים משתוקקים לנצל את כל העולם לתועלתם האישית, מבלי להתחשב בכך שהדבר מביא חורבן לזולת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אגואיזם אין פירושו האהבה העצמית הטבעית, שהכרחי לשם קיומה הגשמי, אלא לשנאה ולרצון לנצל את כולם למען עצמו ההפוכים לה, שמולידים את הרוצחים והחמסנים. בכך האגואיזם הפוך לאהבת הזולת ומחריב את החברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מידת התפתחות האגואיזם קובעת את מידת השימוש בו ואת מידת התפתחות האדם: 1. שימוש באגואיזם בגלוי. 2. שימוש מוצנע באגואיזם. 3. שנאה לאגואיזם של עצמו. 4. התעוררות של אהבה כלפי הזולת (אלטרואיזם), כמקור הטוב, המתבטאת ביחס של דאגה שמתרחב מדאגה לקרובים ועד לדאגה לכל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם של כל אדם הכרחי לשם קיום עצמאי וסיפוק צרכי חייו הבסיסיים.
ניתן להשתמש באגואיזם מעבר להכרחי לקיומו של אדם – אם הדבר נעשה לתועלת הזולת.
כך האגואיזם הופך לאלטרואיזם.
שימוש באגואיזם במידה פחותה מהמידה ההכרחית לקיומו של אדם – הוא אסור!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככל שהאדם מתפתח, כך הוא דואג יותר לסביבתו (מעל לאגואיזם בדרגה 4-3-2-1-0), עד כדי כך שכאשר הוא נכנס לרוחניות, הוא בכלל מפסיק להרגיש את קיומו האישי, אלא עובד בהשפעה, בלי חשבונות אישיים. כך הוא הופך לחופשי, למשוחרר, לרוחני.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין אפשרות לאדם לספק את קיומו בצורה מבודדת מהחברה. האדם נוצר לחיים בחברה, כגלגל שיניים בתוך מנגנון. ואין לו חופש תנועה הוא כלול בתנועה הכללית, על מנת שכל המנגנון יבצע את משימתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהר: בזכות ספר זה ייצאו מהגלות, הודות להפצת חכמת הקבלה ברבים, יזכו לגאולה מלאה מהאגו, משום שהאור שלה (הכוח) מחזיר למוטב (לבורא). אחרת, לא יוכלו להשיג את ייעודם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest