דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר רק אדם שעובד בהשפעה מתעלה אל הבורא, בלי קשר למה שהוא מרגיש בעת עבודתו, אפילו אם זהו חושך. כל שהוא מבקש הם כוחות להתגבר על כל המכשולים. לכן נותנים לו מלמעלה מצבים של חושך, כדי שהוא יראה האם עבודתו אכן נטולת פניות. אם הוא נמצא בשמחה בחושך, פירושו של דבר שהוא עובד בעבור הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במצב השפלות, בעת ריחוק מהבורא, בשעה שאין רצון לעבוד, הבורא מראה לאדם את הצד ההפוך של הרוחניות, ולכן האדם מאבד טעם ויש לו רצון לברוח מהעבודה. פני הבורא – רצונו להיטיב. הדבר נעשה בכוונה תחילה, על מנת לדחוף את האדם לדבקות. ומכאן שבמצב ההפוך מסתתרים פני הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין זמן. יש שינויים של מצבים ברגשותיי ובשכלי, שנתפסים על ידי כשינויים בעולם. אבל השינויים האלו לא נמצאים מחוץ לי, אלא בתוכי. השינויים מתרחשים בתוכי, מתגלים בתוכי רצונות חדשים, השלכות השבירה, וזה קובע את מושג הזמן שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני קשור עם המקור האחד, אז הזמן נעלם, שהרי במקום להיקשר לסיטואציה מסוימת, אני קשור לבורא. הוא הסיבה היחידה לכל המצבים. לכן אני מתעלה מעל לצורות המשתנות למקורן היחיד שאינו משתנה. זו המשמעות של להתעלות מעל לזמן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הוא המקור הקבוע לכל שינויים שאני עובר. ככול שהמצבים נראים לי קשים יותר, כך יש לי הזדמנות להתעלות גבוה יותר מעל לזמן. דווקא הזמן מסייע לנו לקשור כל רגע לבורא. אם אוכל לקשור הכול לבורא – אוכל לעצור בכך את הזמן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביחס שלי לשינויים שעוברים עליי ולפני, אני קובע אם אני מזרז את הזמן או מאט אותו – במידת הדבקות שלי עם המוחלט, עם הבורא.
על כך נאמר: "ישראל (ישר-אל) מזרזין את הזמנים".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אדם מקבל את האמונה מעל הדעת, גם בעת שאין בו שמחה; אם הוא נכנע למלכות ומסכים עם המצבים האלה, כיוון שהוא מכיר בכך שככול הנראה זהו רצון הבורא, לכן לא חשוב לו אם יש לו התפעלות, שהרי הוא לא דואג לעצמו ולתועלתו האישית, אלא רק לתועלת הבורא – הוא נמצא במצב של נאמנות מוחלטת לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילתה של כל מדרגה, האדם מוכרח לקבל מחדש את שליטת הבורא. בכך, אותו חלק של רצון שאינו מלא בבורא מתמלא בשליטת הבורא, ומביא את האגואיזם לקדושה. על האדם לנהוג באופן זה עד אשר יעביר את כל האגואיזם לשליטת הבורא. על האדם להאמין שבכל פעם פעולתו חדשה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההולך לעבר האמונה צריך להבין שמלמעלה נוהגים עמו באופן מיוחד:
– מורידים אותו, על מנת שהוא יחשוב על המטרה, על מה שרוצים ממנו ועל מה שהוא רוצה שהבורא יתן לו.
– מעלים אותו, כשאין צורך לדאוג לרוחניות, אלא הוא רוצה להישאר בתוכה.
יוצא שהירידות הן שנותנות את העליות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם האדם באמת רוצה ללכת באמונה מעל הדעת, הוא לא רוצה לראות בצורה ברורה את ההשגחה הטובה, שהרי לראות אין פירושו להאמין. אין הוא מבקש להרגיש את ההשגחה הטובה, אלא הוא מבקש את כוח האמונה, כאילו שהוא רואה בדעתו את השגחתו הטובה של הבורא, כך שלא יהיה הבדל בין האמונה לדעת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגלובליסטים יוצרים מידע פיקטיבי, בכך שהם מציבים אינטרסים של אנושות מופשטת המאוחדת סביב סובלנות, מעל לאינטרסים של אנשים ומדינות.
גם המקובלים רואים את העתיד בדמותה של אנושות מאוחדת, אבל כתוצאה מחינוך ומגילוי הבורא, באמצעות האיחוד בין פרטיה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest