דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על האדם להשתדל להרגיש את מצבי היום והלילה בצורה שווה, להרגיש ששניהם מגיעים מהבורא, כאילו שהוא כבר זכה לשלמות.
ואם יש הבדל ביניהם, אז עליו לבקש עזרה מהבורא, שלא יהיה הבדל בין המצבים, שיוכל להעריך כל מצב, לפי כמה שהוא מסוגל להסב באמצעותו תענוג לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם במצב שבו אתה מרגיש ״לילה״, חשוב לך להעלות את חשיבות הבורא, ולבטל את עצמך; אם למרות שהגוף צוחק עליך, אתה בכל זאת משתוקק לרומם את גדלות הבורא (להרים שכינה מעפר), על אף טעם העפר; אם אתה מאמין שהבורא מקבל תענוג מהמאמצים שמעל האגו, כיוון שזוהי העבודה הרוחנית האמיתית – זה מסב לך שמחה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני צריך לתקן את עצמי. כיצד? במה עליי להשתנות?
רק במה שידרש ממך לשם איחוד מלא בעשירייה.
בכל היתר תשאר עצמך.
המטרה היא להיות מאוחדים על פני ההפרעות הקבועות , עד לאיחוד המלא בינינו לבין הכוח העליון, למקור שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעבודה רוחנית האדם חושב רק על השקעה אישית ולא על הרווח. וכיוון שאין קשר עם עצמך, אז אין גם מקום להפרעות. שהרי אני לא מעוניין בתוצאה, אלא בפעולה עצמה – בה אני מסב הנאה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החטאים אינם מתרחשים בזמן הירידה, אלא בזמן העלייה – באופן שבו האדם משתמש בה. צריך להצטייד בכוחות קשר עם הקבוצה ובתוך הקבוצה, ולא לאגור אותם בתוכך, אלא בקבוצה.
עלינו להכין את עצמנו בזמן העלייה – ואז תקבל את הירידה בשמחה, כאמצעי לעלייה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמנם אני עדיין לא מרגיש את הבורא, אבל יש לי קשר עמו מתוך העשירייה. הקשר עדיין אינו יציב, שכן הוא אגואיסטי מצידי, ולכן איני שומע את קול הבורא. אבל הקשר קיים ועליי להאמין שהבורא מקשיב לי. שהרי הוא הביא אותי לקבוצה ואמר לי לבחור בקבוצה כדי ליצור קשר עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לבורא לא חשוב אם אתה דן אותו או מברך אותו, העיקר שאינך שוכח ממנו. במקרה שכזה נחשב שהבורא הוא הסיבה לכל המאורעות בחיים שלך. וכך אתה מתקדם למטרה, אליו.
אפילו אם ההרגשה אינה נעימה, אתה מבין שזה הכרחי בעבורך כדי להשתוקק למטרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר רעיון הגלובליזם גווע ואנשים אינם רואים אלטרנטיבה. הגלובליזם נתן בטוחה לחיים נוחים ולסדר חברתי. חורבן הגלובליזם פירושו של דבר אבדן נקודות הציון של החיים. לכן המודעות הגלובליסטית הפיקטיבית נעלמת רק עם הופעתה של מדרגת התפתחות חדשה – ״חברת הדור האחרון״.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest