דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לישר-אל (זהו תפקידם של בני ברוך) אין מחויבות אחרת בעולם, מלבד לקרב את הנבראים לבורא, לשרת כמעבר ביניהם. במצב כזה אין הם אמורים לחוות שום זעזועים, אלא אך ורק מילוי מתמיד מתוקף מילוי משימתם. בדומה לאופן שבו אנו דואגים לתינוק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מערכת 10 הספירות:
בחלקה עליון שולט הכתר- חכמה.
בחלקה התחתון – שולט הרצון, ז"א-מלכות.
במרכזה נמצאת הבינה – אנחנו, המחברים את שני החלקים.
לכן עלינו להיות:
מלאים בהשתוקקות לתת לבורא תענוג מהנבראים.
מלאים בדאגה, שהנבראים ירצו בכך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קבוצת "בני-ברוך" היא החולייה המקשרת בין הבורא והאנושות. זו משימתנו. לכן העליות והירידות שלנו, המצבים של כל אחד מאיתנו, לא יכולים להשפיע על תהליך התיקון. אנו מחויבים להביא לידי חיבור בין הבורא לעם ישראל ולכל הנבראים. זהו תפקידנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ייעודו של האדם בעולם הזה, הוא להספיק לבטל את עצמו בפני הבורא, כאילו שאין אני, אין אגואיזם. כך הוא משיג את דרגת הבינה ויכול להתחיל לפתוח את האגו שלו, ואף להפנות אותו לטובת הבורא, לקבל לטובת הבורא. לכן, עליך תמיד לתאר לעצמך שאתה נמצא מול הבורא ולכוון את כל מחשבותיך "למענו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת הרגשת הרע הבורא נסתר – וזהו העונש הגדול ביותר! הרגשת הטוב\הרע בהנהגת הבורא היא שמגדירה את הרגשת השכר\העונש. המשקיע מאמץ להאמין בבורא כשהוא מרגיש בהנהגה שאינה טובה – מקבל שכר. ואילו זה שאינו משקיע מאמץ – נענש על ידי הסתרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד שהאדם מרגיש מצבים רעים, הוא מקבל אותם כמגיעים מבני אדם. אולם כשהוא יזכה לראות רק טוב בעולם, שהכל מתהפך בסופו של דבר לטוב, אז תתגלה לו האמת – שהכל מתרחש רק לפי החלטת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עוד בתחילת העבודה הרוחנית על האדם להרגיש תענוג, משום שהוא עובד את הבורא. המאמצים שהאדם משקיע מעל לכוחותיו, מכינים אותו לעבודה הרוחנית האמיתית לטובת הבורא. ומופיעה בפניו האפשרות ליהנות ממאמציו בעבור הבורא גם בתקופת ההסתרה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ואהבת לרעך כמוך הוא כלל גדול בתורה, כדי לכלול באחדות ושלום, שהוא עיקר החיות והקיום והתיקון של כל הבריאה, על ידי כך שבני אדם שמשונים בדעותיהם נכללים יחד באהבה ואחדות ושלום (ר' נחמן מברסלב, ליקוטי הלכות, ברכות הראיה וברכות פרטיות, הלכה ד').

תוצאת תמונה עבור טוויטר ע"י הפירודים מתגוון כל טוב פרטי בגון מיוחד, ואין גון השרוי באחר דוחק אותו לטשטש את צורתו, ומתוך כך מתעשרת כנסת ישראל ברבוי אורות, והרבוי הזה עצמו הוא יגרום את השלום היותר גדול ויותר פנימי (הראי״ה קוק, אורות, פרק ד, אות ו).

תוצאת תמונה עבור טוויטר עיקר השלום הוא לחבר שני הפכים, על כן אם אתה רואה איש אחד שהוא בהיפוך גמור מדעתך, וידמה לך שאי אפשר להחזיק בשלום עמו, וכן כשאתה רואה שני אנשים שהם שני הפכים ממש, אל תאמר שאי אפשר לעשות שלום ביניהם, כי אדרבא, זהו עיקר שלמות השלום, להשתדל שיהיה שלום בין שני הפכים. (ליקוטי עצות).

תוצאת תמונה עבור טוויטר מכל אומות העולם, רק בישר-אל, ישנה השתוקקות לבורא, ולכן יש בו בחירה חופשית, להשתוקק לעולם הזה או לעולם הרוחני, לקבלה או להשפעה – ובכך עם ישראל מכריע את גורל העולם.
לכן הוא אחראי גם על הייסורים הנוראים שלהם עצמם (ראו סעיף ע׳ בהקדמה לספר הזוהר).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest