דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר גלות מצרים – אלו כל המאמצים שלנו להתאחד והבירור שמביא אותנו להכרה שאנחנו לא מסוגלים לעשות זאת. לפני שאנחנו מתחילים להתאחד, אנו לא מרגישים (רעב) – את עצמנו בגלות מהאיחוד, אלא אנחנו מסופקים מקיומנו האגואיסטי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר באיחוד האירופאי העמל לא יושיע מהעוני. 22% מאוכלוסיית האיחוד נמצאת תחת איום העוני. החיפוש אחר הבעיות לא יביא לתוצאות . הבעיה היא אחת: האיחוד בין בני האדם לא מתקיים. לכן לא מתקיימת השתוות עם הטבע האיטגראלי. ובמערכת חברתית מעוותת לא יכולים להופיע שלווה ושפע. על אף שהם קיימים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר השפה המדוברת מאבדת מכוחה ומשמעותה. אנשים זקוקים לשפה יותר קונקרטית ופנימית כדי להתקשר ביניהם. לא גלי קול וגלי אור, אלא התקשרות חופשית בין מחשבות ורגשות. זאת, באמצעות התעלות מעל חמשת החושים שמבנים את תפיסת הגוף ומעבר לתרגומם לרגשות, לקשר בין מוחות ולבבות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אוסף חוקים (חושן משפט). חוקי הערבות:
ניתן לקיים את התורה והמצוות רק בערבות, כאשר כל אחד ערב לחברו. הרי היסוד של קיום התורה – זהו הרצון, שמושג באיחוד, על ידי אלו, שרוצים לקבל על עצמם את הקיום של התורה והמצוות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בערבות כולם נחשבים לשלם אחד. וזוהי המהות של קיום התורה. הרי העיקר באיחוד – זה שכל אחד מקיים את הרצון של האחר, וכולם נכללים ברצון אחד, והודות לכך נכללים ברצון העליון, וזוהי המטרה הסופית של החיבור (חושן משפט)

תוצאת תמונה עבור טוויטר הציביליזציה התפתחה במערב ומשם התפשטה לכל העולם.
תוצאות התפתחות זו הם המדע, התרבות, הכלכלה, זכויות האדם…
ולמרות כל אלו, העולם הולך ונרקב: מה שקודם לכן הביא תועלת, היום נמצא כמזיק.
בעבר, הליברלים הגנו על החופש, היום הם רומסים בעלי דעות שונות משלהם, במטרה לשלוט בחברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ערבות – זהו החוק של מערכת הנשמה הכללית, של הטבע.
זוהי מערכת אחת, אשר חלקיה נפרדים זה מזה על ידי האגו ומתחברים על ידי הרצון להשפיע.
הודות לפער שבין הרצון לקבל המפריד, לבין הרצון להשפיע המחבר, הנשמה יכולה לקבל את השפע של הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עם ישראל זהו אוסף מתוך 70 העמים שחיו בבבל, שבהם היה הרצון לגלות את הבורא, כלומר, בעלי האגו המוגבר, "פרעה". ומשום זה אין הם עם אחד, והם בעלי אגו שאינו רגיל, המקשה עליהם מאוד להתחבר. אולם, אם הם כן יתחברו, הם יעוררו בכך את מגמת החיבור בכל העמים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילה, חוק הערבות יתקיים בעם ישראל, המורכב מכל העמים. ומשום שבעם ישראל קיים השורש של כל העמים, הערבות תתקבל על ידי כל העמים. בכך כל האנושות תהפוך לעם אחד, בדומה למה שהיה בבבל העתיקה לפני התפרצות האגו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הערבות – זה חוק הטבע. בעתיד ניווכח, שהכל תלוי בקיום חוק זה, וכל התורה מוקדשת לקיומו.
ולכן רק בהסכמתנו לחוק הערבות אנו מקבלים את התורה.
כל המצוות – אלו ההוראות שבתורה המיועדות להשגת הערבות.
זוהי מטרת ההתפתחות שלנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest