דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר פורים הוא חג שמסמל את השחרור מהאגואיזם העולמי שנעמד כנגד כל המשתוקקים לאחדות ולאהבה. לכן הכרחי לראות את האגו (המן) שבאדם, שחפץ להרוג את האדם שבאדם ולמשוך כנגדו את האור שיתקן אותו (מרדכי).

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתחילה האדם נבדל מהבורא בתכונה של ״לקבל ולשנוא״. לאחר מכן טבע הבורא ״להשפיע ולאהוב״ מתלבש בהדרגה באדם ומשנה את הרע שבו לטוב, לתכונה של ״אהבה והשפעה״, לנשמה. או אז האדם נהיה נצחי ושלם, כמו הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי לגלות את הבורא, הכרחי לבנות בתוכנו רצון שלם אליו בלבד. ברגע שהאדם משיג רצון יחיד שכזה, הבורא מתגלה בתוכו. התרגילים בקבוצה עוזרים לנו לבנות בתוכנו רצון כזה. לשם כך נוצר כל העולם שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פורים חל בחודש אדר – המסמל את ההתרחקות מהבורא. לכן יש מקום למאמצים ללכת כנגד השכל הישר והספקות בהשגחת הבורא. עלינו לקבוע שהכול נובע מהצורך להביא אותנו למאמצים להאמין ב״אין עוד מלבדו״, עד שהוא יתגלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בזמן הירידות, שנובעות בהכרח מהבורא, יש להאיר את החושך בלבבות החברים עד כדי כך שלבבותיהם ידלקו באהבה לבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המן חשב שיוכל להשמיד את היהודים, כיוון שהם מפורדים ביניהם, ולכן נפרדים גם מהבורא, ועל כן נעדרים את תמיכתו. אבל מרדכי קירב בין היהודים לבין עצמם ובינם לבין הבורא, ובכך ניצח את המן והציל את היהודים מהשמדה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פורים מלמד אותנו שהשלב הבא בהתפתחות של האנושות הוא האשמת היהודים בכל הצרות, באמצעות האנטישמיות הגלובלית, על ידי כל העמים והמדינות. גרמניה הנאצית הייתה רק חזרה גנרלית לקראת שואה עולמית. ההצלה, כמו בפורים, היא רק על ידי איחוד היהודים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר משמעות חודש אדר היא ההתגברות על המחשבות ועל הרצונות המתעוררים באדם כנגד הבורא, כנגד ייחודו, שמרחיקים את האדם מהבורא. עלינו לקבל את כל ההפרעות כנשלחות ע"י בורא בעצמו, כדי לתת לאדם אפשרות להתקרב לבורא, למרות ההפרעות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ליהודים יש רק שיטה אחת להיפטר מאויביהם – להתאחד! זה מה שאנו רואים מתוך חג פורים: היהודים היו מפורדים, כפי שכתוב במגילת אסתר, ולכן המן חשב להרוג אותם. אבל הם התאחדו – וניצחו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעתיד כל החגים יתבטלו למעט פורים, שהרי פורים זה גמר תיקון האגואיזם על ידי האור העליון. אנחנו מתקנים בהדרגה את רפ"ח (288) חלקי האגו מתוך ש"ך (320) חלקיו. עם כל תיקון, מיתקנים בעל כרחם גם ל"ב החלקים הנותרים, ואז כל האור מתגלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההכנה לפורים טמונה בהכרת הרע שבאגואיזם, בהמן, שמוכן להרוג את כל החפצים להגיע לאחדות, להידמות לבורא, לתכונת ההשפעה והאהבה. אבל אין בנו כוחות להתמודד מול המן. לכן עליך להגדיר מי שולט בך – המן או מרדכי, לקבל את שליטתו של מרדכי בכוח ולאחר מכן ברצון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מגילת (מגילה) אסתר: מגילה מלשון גילוי, ואילו אסתר מלשון הסתרה. המשמעות היא שגילוי האור העליון, הבורא, מתרחשת אם אנחנו מעדיפים את הסתרתו. דווקא במקרה כזה מתגלה האור בנשמת האדם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המנהג לשמוח בחודש אדר יונק את מקורו מנס פורים, שהתרחש לפני יותר מ-2500 שנה. אז הופיע האור של גמר תיקון כל האגואיזם – אותו אור שיאיר בסוף כל התיקונים. אבל באמצעות השמחה שלנו, אנחנו יכולים לעורר את האור הזה על עצמנו גם כיום.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest