דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל אדם ואדם ישנם 613 רצונות אגואיסטיים, שמקורם בשבירת הנשמה – רשת הקשר בינינו. עלינו לתקן אותם בקשר של כולם עם כולם. אך ורק בשיקום הקשר בין כל חלקי הנשמה המפורדים, אנו מתחברים לנשמה אחת ומגלים בתוכנו את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לא ניתן לקיים אף מצווה ללא חיבור, כל התיקון מסתכם בחיבור עם האחרים. לכך על האדם לדאוג לאחרים, כשהוא מקיים מצוות, כלומר, בשיקום הקשרים בין כולם, באמצעות האור המחזיר למוטב, הנקרא "תורה".

תוצאת תמונה עבור טוויטר גילוי הבורא שלך נמצא בידי חברך, וזוהי עבודתו של חברך.
עוד לפני שהרגשת משיכה לבורא, לפני שהתחברת עם החבר וספגת ממנו את גדלות הבורא, הבורא כבר נתן לך את המשיכה אליו. זהו הבורא שגילה את רצונו אליך, ולא אתה אליו. דרך החבר…

תוצאת תמונה עבור טוויטר נשמה – זוהי מערכת קשר רוחנית, היא נבנית על ידי התקרבות הדדית מעל האגו המפריד בינינו. החיבור נקרא בניית הנשמה או האדם. במידת בנייתה אנו מתחילים להרגיש בקשרים בינינו כוח קשר מיוחד, שנקרא בורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קנה לך חבר – אני קונה את המחשבות והרצונות של החבר, ולא אותו בעצמו, לא את היחס הטוב שלו.
פעולה זו הינה רכישה של רצון שאינו מלא, רצון שלא היה ברשותי קודם לכן, שלא יכול היה להיות ברשותי, ולא היה מופיע בי לעולם בצורה טבעית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל ההפרעות בעולם ניתנות לי בדומה לתרגילים בבית הספר, וכשאני פותר אותם בכוונה להגיע לתכונות הבורא, אני מתקרב יותר ויותר לבורא. אם האדם היה יודע זאת ומתייחס כך לחייו, הוא היה רואה בהם הזדמנות מיוחדת לצאת מהכלוב של העולם הזה לעולם אין סופי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לסייע לעולם להפוך לטוב יותר באמצעות השתתפותנו.
עלינו לקבל את השפעת העולם כסיוע, ולא כהפרעה.
העזר כנגדכם – ההפרעות – זוהי תוספת רצון תמידית, שבהתגבר עליה, אתם עולים לבורא, ובלעדי תוספת רצון זו לא הייתם מסוגלים לעלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקשרות השלמה בין הנשמות לנשמה אחת, פירושה, שכל אחד מחבר את האחרים, אבל אף אחד לא יכול לחבר את עצמו לכולם. לכן המבקש עבור עצמו – מזיק בכך לעצמו, שהרי בקשתו סותרת את חוק הטבע הכללי של הנשמה האחת. הבקשה צריכה להיות רק על כל הציבור (תפילת הציבור).

תוצאת תמונה עבור טוויטר תיקון הנשמה, האדם, זוהי התכללות הדדית, זו העבודה שבכניסת כל אחד לתוך כולם, למען כולם ורק בכך – בעבור עצמו. וזהו התיקון הרוחני הנכון. במידה הזו נולדת הרגשת הרוחניות – הרגשת האיחוד, העולם העליון והכוח הממלא אותו – הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשתוקקים להשיג את הבורא (ישר-אל) זוכים לקבל תורה, לאור התיקון, אם הם מסכימים לקיים את הערבות ההדדית. שהרי התורה (אור התיקון) ניתנת לתיקון האגו (בראתי את האגואיזם ונתתי את התורה כדי לתקנו) – להשיג את ״ואהבת".

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest