דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר תנועת האפודים הצהובים התפשטה ברחבי ערי האיחוד האירופי. המוחים אינם מאוגדים תחת תנועה פוליטית, או אידאולוגית, הם א-פוליטיים, עוינים כלפי השכבה הפוליטית, והמצב הכלכלי. בכל צורה שתופיע, התנועה הינה תוצאה של המצב הכללי באיחוד, ולכן היא לא תיעלם עד שיפתרו הבעיות הכלליות באיחוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניכר כיצד הדמוקרטיה התפתחה לכדי היפוכה:
מקרון יוצא כנגד דרישתם של "האפודים הצהובים" לקיים משאלי עם לפי דרישת הציבור (אלא אם כן מדובר במשאל מזויף שבתוצאותיו ניתן להשתמש לטובת הממסד).

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולם יוצאים כנגד העוני וחוסר השיוויון.
השוק החופשי אינו מתקן את חוסר השוויון וחוסר הצדק. העולם בנוי על האגו ואיש לא יותר על אף פריבילגיה. בהנהגה הדמוקרטית הכוח העיקרי הינו העשירים ביותר. הם אלו שמממנים את הפוליטיקאים, התקשורת, מולידים את חוסר השיויון!
אין פתרון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר התעשיינים אינם מקדמים את האוטומציה באופן פומבי. הם מבטיחים הגנה למפוטרים. אולם באותה נשימה הם משקיעים מיליארדים מתוך רצונם להיפטר מהעובדים. מטרתם הסופית הינה להחליף את האנשים במכונות. אם החברה לא תדאג לעצמה, הרובוטים יחליפו את כולם… מלבד לבעליהם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הסדר העולמי המנוהל נגמר, בעקבות התפתחות האגו שגרם להפרת האיזון בין הכוחות. הגלובליזציה מוציאה את האנושות מאיזון, על ידי הפצת נשק והתקפות סייבר.
הלאומנות צומחת כתוצאה מחוסר השיוויון, המהגרים, השנאה המופצת באמצעי התקשורת.
האיחוד האירופי – זו טעות לחבר אגואיסטים ללא חינוך מקדים!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest