דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הייתי רוצה לאחל לשנה החדשה את מה שחסר לנו יותר מכל: קשר – קרבה – אהבה! על מנת ששנת 2019 תהיה שנת המימוש של הכלל "ואהבת לרעך כמוך". בואו נהפוך את השנה הזו לשנה המאושרת ביותר בהיסטוריה העולמית!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההחלטה הראשונה של הממשלה האירופאית החדשה צריכה להיות חינוך חובה לשם כינון האירופאי חדש (אדם אחד).
מתוך כך תנבע ההבנה בדבר האופן שבו עליהם לקבל מהגרים וכן לגבי נושאים נוספים. ואז הכול יושב על מקומו בשלום.

תוצאת תמונה עבור טוויטר תם עידן המנהיגים. מתחיל עידן האספות. נדרשים אנשים חזקים ברוחם, שיכולים להתסדר ביניהם, להתחבר, להתעלות מעל האגו שלהם, לבנות ביניהם מערכת של כוחות ומתוכה להתחיל לנהל את האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – מהו הפתרון לאירופה?
– אירופה הינה היבשת הכי מתקדמת.
היציאה מהמשבר טמונה בחיבור הנכון שיתקיים מרצון. זה אפשרי לאחר כינון ממשלה אירופאית מאוחדת, שיהיה בכוחה להשפיע על כל אירופה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר אינו נחווה בצרפת בצורה הכלכלית שלו. זוהי שבירה של החברה, כתוצאה מ-30 שנות גלובליזציה, חוסר הבנה בין שכבות האוכלוסיה.
הגלובליזציה הביאה להכחדה של התעשייה באזורים שלמים במדינה. העלאת המשכורות לא תתקן זאת! האכלוסיה מוזנחת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד האירופי לא יוכל לשלם לעובדיו משכורות ופנסיות, אם אנגליה לא תשלם את שדורשים ממנה בגין פרישתה מהאיחוד. מתקרב התרחיש המאיים של פרישה קשה של כל חברי האיחוד.
חוסר הצלחת האיחוד נובעת מהתקרבות בין אגואיסטים ללא תיקון מקדים מצדם.
פקידי האיחוד יאלצו להרגיש מה פירושו להיות אירופאי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כולם צופים לעבר שנת 2019 המתקרבת בפסימיות, בחוסר תקווה, ועם רצון לשינוי כלשהו לטובה. הסיבה למצב הרוח הזה היא בכך שהאנשים מיואשים מהאיחוד האירופי, לעומת הציפיות שהיו ממנו, מיואשים מהחיבור בין האגואיסטים, מהדמוקרטיה בכלל. מגיעה תקופת ההתפכחות. בנו תלוי שהיא תהיה קצרה וקלה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנו נמצאים תחת שליטתו של הטבע האגואיסטי. אבל מתגלה בפנינו הזדמנות להשתחרר משליטתו, על ידי גילוי גדלות הבורא כנגדו. נכון להיום אנו מרגישים את גדלותו של האגו שלנו ועובדים אותו. הוא הדבר החשוב לנו ביותר, ואין הוא נפרד מה"אני" שלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרך מתחילה כאשר אני מכיר בכך שאני והאגו שבי – זה לא אותו הדבר, אלא האגו קיים בנפרד ממני, ומחזיק אותי תחת שליטתו – זו כבר הכרת הרע.
לאחר מכן אני מתחיל להתנתק ממנו מעת לעת, כשאני רואה שהוא פועל לרעתי. ולאחר מכן – אני כבר פועל כנגדו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דרך הכרת הרע שבאגו, אנו מתחילים להרגיש, שישנה שליטה אחרת, שאליה ניתן לפנות. האגואיזם מראה לנו איך הוא השולט והורס את כל עולמנו: החיים האישיים, המשפחה, החברה, את הסביבה שבה אנו חיים.
פרעה הופך לאכזר גדול ובעצמו מכוון אותנו כנגדו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מתגלה שליטה אחרת, עוצמתית יותר, מאשר פרעה – זוהי שליטת ההשפעה, החיבור, האהבה. אם תחזיק בה, תוכל להתעלות מעל לאגואיזם שלך, מעל לשליטתו הרעה. לשלוט בעצמך בשני הכוחות, בהשפעה ובקבלה. שהרי כשהם לבד – כל אחד מהם שולט בך בנפרד.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest