דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאיחוד האירופאי נותר להתחיל בברקזיט כללי של כל האיחוד האירופי – אחרת הם יגיעו במהרה להתנגשויות ולמלחמות.
קיים גם פתרון נוסף:
לחנך את האירופאים ברוח הסבלנות ההדדית והקשר. אך הנהגת האיחוד האירופי אינה מסוגלת להגיע להחלטה שכזו עקב האגואיזם הצר שלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הרעיון של האיחוד האירופאי היה טוב, אך כפי שהתברר, איש ממנהיגי המדינות האגואיסטיות לא מתאר לעצמו כיצד להמשיך את שיתוף הפעולה. שהרי האיחוד יכול להיות אגואיסטי כנגד האגואיזם החיצון, האויב, או שלחילופין האיחוד יכול להיות אלטרואיסטי, כנגד האגו של עצמך – ואיך זה כנגד עצמי…?

תוצאת תמונה עבור טוויטר המציאות מגלה שהפוליטיקאים של אנגליה הדרדרו עם האיחוד האירופי, שהזמן עובד בצורה שווה על כולם, ושאם המדינות הן חלק מהאיחוד האירופי – האגואיזם כיסוד של כל המתרחש מביא את כולם למשבר. טכנולוגיות המידע והתקשורת הסתירו זאת, אך האם לא הגיע הזמן שאנגליה תיקח דוגמא מטראמפ?

תוצאת תמונה עבור טוויטר היהודים, ישראל, אחראים על תיקון העולם, על כל נזק שיהיה בו, על כל מצב שיעבור. אין זה מקרה שאומות העולם מאשימות את עם ישראל בצורה אינסטנקטיבית בכל בעיותיהם. אנו עתידים לגלות, שהשימוש באגו שלנו לאחר מלחמת העולם השנייה – הוא שהביא אותנו למשבר הגלובלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כעת מתברר, שההתפתחויות החברתית, הכלכלית והטכנולוגית אינן לטובתנו, משום שהן התבססו על האגו שלנו, על הרצון ליהנות. ולכן לא הן הביאו לכל הקלה בחיינו, אלא הפכו אותם למורכבים יותר, הפכו אותם למאבק בלתי פוסק.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המקובלים, שנקראים "ישראל", בונים חיבור רוחני, שבתוכו מתגלה הבורא. "אומות העולם", לעומת זאת, יתחברו בכדי לקבל מילוי חומרי. אבל משום שהן יקבלו את החיבור מישראל, החיבור ביניהן יתוקן מאגואיסטי לאלטרואיסטי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המכשולים לגילוי הבורא – אינם אלא סימנים להתקרבות לבורא. אין דרך אחרת להתקרב אליו. הרי אנו הפוכים ממנו. וכל התגברות מקצרת את הדרך. כאשר הרגשת הריחוק כבר אינה מפריעה להתקדמות, האדם נכנס להשפעה, ומתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מורידים אדם שמתקדם לבורא, להשפעה, בכדי שהוא יבין מה לבקש מהבורא, כדי שיחשוב על המטרה. בעת העלייה אין דאגה לרוחניות, והירידה היא לטובתו. זוהי דאגת הבורא: להראות לאדם, שאין לו כוחות ורק הבורא יכול לעזור לו. כך יוצא, שהירידות הינן עליות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו תמיד לזכור את מטרת הבריאה – ליהנות לבורא, ואם היצר הרע שואל שאלות, יש להתחיל יחד עם השאלות את עבודת ההשפעה. מביאים לאדם טענות כנגד הדרך, לא בכדי להורידו, אלא בכדי לתת לו מקום למאמץ בעלייה לבורא. לכן יוצא שבכך מקרבים את האדם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר האדם מרגיש גלות בעבודה הרוחנית, ורוצה לברוח ממנה, עליו להאמין, שהבורא נמצא יחד עימו, והוא שנותן לו את טעם הגלות, בכדי שיתעלה אליו, לכן הוא מראה לו את הריחוק.
אם האדם מאמין בכך, הוא מקבל כוח לא לברוח, אלא לקבל את העבודה בירידה ובעלייה, כהתקדמות אל הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אתה מרגיש את עצמך במצב כה נמוך, עד כי אפילו לא יכלת לתארו לעצמך – עליך להבין, שהבורא עובד איתך עכשיו, מזמן בך געגוע, מראה לך את הצורה הרוחנית, שבה האגו לא מרגיש שום טעם, וזאת בכדי לדחוף אותך לדבקות עם הבורא, על מנת שלא תוכל להישאר במצב הנמוך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest