דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני חייב כל הזמן לעורר את לבבות החברים – בכך אני מעורר את הבורא למלא את כולם באהבה. אם אני מעורר את החברים לאהוב את הבורא, אז יש באפשרותו למלא את ליבם באהבה. זוהי חובתי – לעזור לחברים לפנות לבורא ולקבל את אהבתו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם שהופך גלובלי יותר ויותר פונה בדרישה ליהודים. הדבר, מחייב את היהודים להכיר בהשתתפות הנדרשת מהם בהתפתחות העולם. העולם זקוק לשיטת חיבור. שיטה זו נמצאת רק אצל היהודים ורק בחכמת הקבלה. אם לא נרכוש אותה, לעולם צפויות מלחמות עולם, וליהודים – השמדה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר דרך ייסורים העולם יבין ששיטת התיקון צריכה להיות כמו שאנחנו מתארים ומממשים אותה בחכמת הקבלה. העולם יכיר בכך שהצלתו תלויה בחיבור. ושהחיבור מתממש בעשירייה. השיטה מתפתחת על בסיס ניסיון, ובהתאם לכתבים ולעצות של המקובלים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעת עיצוב הנשמה שלי אני צריך לתאר לעצמי שאני יחיד בעולם. ואילו כל שסביבי – הוא דבר מה שמציגה לפני ההכרה שלי. ובכלל זאת גם העשירייה שלי. כל שסביבי – אלו הן התכונות שלי. כאשר אני מתקן אותן לתכונות של השפעה ואהבה, כל העולם יהפוך לעשירייה אחת, למלכות של עולם האין סוף, להויה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעת השאיפה שלנו לגלות את הבורא, אנחנו צריכים כל הזמן לתאר לעצמנו מערכת – הויה ולא יותר מכך. שהרי מהבורא נובעות רק ארבע הבחינות של האור הישר, עד למלכות של עולם האין סוף.
לאחר מכן מגיע צמצום א' שנעשה על המלכות וכל יתר הפעולות נובעות מהמלכות הזאת, מהנברא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאהוב – פירושו של דבר לספק לאדם אחר את מה שחסר לו, ואילו הוא יכול לספק לי את אשר הכרחי בעבורי.
זהו המנגנון האינטגרלי של כל האנושות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בקרב האירופאים מתגבש יחס ביקורתי כלפי ישראל, כממשל לבן ששולט במיעוטים דתיים ואתניים, באמצעות שימוש בכוח על מנת לפתור קונפליקטים. כלי התקשורת מעצבים יחס שלילי ליהודים, ואילו האוכלוסיה הכללית באירופה מעבירה את האחריות על מעשיה של ישראל לאוכלוסייה היהודית המקומית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ישראלים וישראל כבר אינם מזוהים עם קורבנות העבר – הפוגרומים והשואה. זו נראית כמו היסטוריה רחוקה. דמות היהודים כקורבן מוזחת הצידה לטובת דמות החייל הישראלי עם כלי הנשק. השנאה הטבעית אינה נדרשת להצדקות. תיקונה אפשרי רק באמצעות אחדות בין היהודים.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest