דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני בודק את עצמי האם תפילתי שלמה. אני צריך להשתדל לעזור לקבוצה בכל, בהשגת המטרה. וכשאני מרגיש שהמשא הזה נופל ממני, שכבר אין בכוחי להחזיקו על עצמי, אז אני צועק לבורא לעזרה – והוא עוזר לי, נותן את תכונת ההשפעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא – זוהי מערכת אינטגרלית, שבה פועל החוק העיקרי – ואהבת לרעך כמוך. כלומר, על התפילה להיות על כך שהוא ילמד אותנו, יעזור לנו, לכולנו, לרכוש את תכונת ההשפעה והאהבה, לשלוט בחוק אהבת הזולת כמו באהבה העצמית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא – זו מערכת. בכדי להיכנס אליה נדרש מפתח. המפתח – זוהי התפילה. על התפילה להיות נכונה, בכדי שהמפתח יתאים למנעול ויפתח את הדלת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר דבר בעולם אינו מתרחש במקרה, אלא רק על מנת שהמקובלים יוכלו לגלות את שיטת תיקון העולם. הדבר מתרחש באמצעות לחץ על העולם, והעולם מצידו לוחץ על היהודים ועל ישראל. אך לחץ זה צריך להיות מודע, על מנת לחייב את היהודים להבין שהם מוכרחים לתקן את העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במהלך השנים שחלפו מאז החתימה על אמנת זכויות האדם (נחתמה בשנת 1950) התברר שבעיית המהגרים – הינה בעיה דתית, כלכלית ופוליטית. כיום, אירופה התחכמה ורוצה לפרוש מהאמנה הגלובאלית בנושא ההגירה. האגואיזם מראה לנו, שהוא לא יאפשר לנו לחיות ביחד!

תוצאת תמונה עבור טוויטר מהירות התעצמות האגו, ובהתאמה, מהירות הופעת הבעיות – עולים.
לא תהיה לנו ברירה, אלא להכיר בכך שיש לפנות לשורש הבעיה, לאגו המתעצם באדם ובחברה. נוכל לעבוד עמו רק בעזרת השיטה שמציעה חכמת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במקום לפתור את בעיות החברה והעולם, אנחנו רק מכפילים אותן.
בגלל שאנו רואים את הבעיה ולא את מקורה.
מקור הבעיות טמון בהתפתחות האגו, שמתרחשת לפי תכנית, בכדי להכריח אותנו לתקן אותו, ולא את השלכות פעולתו, שבהן אנו עסוקים כל הזמן.
ולכן, מובן שאיננו מספיקים לטפל בתוצאות אלו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו להכיר בכך שחכמת הקבלה אינה דורשת מאיתנו ידע, ואפילו לא את השגת הבורא, אלא את הפצת מטרת הבריאה ותכניתה – בקרב היהודים, ולאחר מכן בקרב אומות העולם. עלינו לעשות זאת לא בכדי להיפטר מהייסורים שבעולם, אלא בכדי לקיים את רצון הבורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest