דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפגנות ההמונים יחלו להתפשט מצרפת לשאר מדינות האיחוד האירופי. הסיבה לכך – אסור להביא אגואיסטים לתלות כה גדולה זה בזה. לפני כן, יש לחנך להתקרבות, ובהתאם להתקדמות החינוך להביא להתקרבות בפועל.
כמו כן, יש לקבל מהגרים רק במידת המוכנות לחיים משותפים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא ברא רצון, נשמה. הוא יצר בה את האגו. האגו שבר את הנשמה לחלקים נפרדים זה מזה. עלינו לחברם באהבה, מעל לשנאה. האהבה מתגברת בזכות הדחיה, במידת השוני של האדם מהבורא. בפער של האהבה מעל השנאה, האדם מגלה את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לעבודה הרוחנית, עבודת ה', אין דוגמא בעולם שלנו. היא מכונה עבודת ה', מאחר שהיא מתבצעת על ידו, אולם רק לפי בקשתנו, במידת המוכנות שלנו לשנות את טבענו מהאגואיזם לאהבה לזולת. הדרך ל"ואהבת לרעך" נפרסת דרך גילוי השנאה, האגואיזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בניית קשר טוב בין בני האדם מעל לקשר האגואיסטי היא משימת האדם בחייו, מתוך הכרח או מרצון עד ל"ואהבת רעך כמוך", חוק הטבע העיקרי. גילוי האהבה מעל השנאה נקרא גילוי הבורא: בורא = בוא וראה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קבלה היא שיטה פרקטית לגילוי הבורא באיחוד בין בני האדם, על אף האגואיזם השולט בהם. אין בורא מחוצה לנו – הבורא מתגלה דווקא בקשר בינינו. הקשר הזה לא קיים בטבע, אך אנחנו מייצרים אותו מהאגואיזם המבדיל בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ארה"ב משנה את הסדר העולמי באמצעות כוחה המדעי והטכנולוגי, ומושכת את כולם למלחמה ולתחרות. השוק העולמי סיים את תפקידו. הגיע זמנן של מלחמות לא קונבנציונאלית, יחידות מיוחדות מבצעות פעולות מודיעיניות-עיסקיות-מלחמתיות, בכדי להוציא את היריבות מאיזון על ידי לחצים שונים, באמצעות יח"צ (יחסי ציבור) שלילי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest