דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר החלטה רוחנית נכונה – היא להכנע לדעת הקבוצה. קבוצה היא "ראש" הפרצוף הרוחני שלי, הנשמה, אשר תמיד גבוהה מה"גוף", כיוון שהיא קשורה למדרגה עליונה יותר. היא מרגישה את המדרגה הבאה ועושה (משתדלת לעשות) חשבונות בהתאם לחוקיה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נמצאים בעולם שמלא בניסים, אך איננו מרגישים בהם, כעיורים וכחרשים. הנס תמיד מגיע מלמעלה מהטבע, כלומר למעלה מהרצון ליהנות שלנו. לכן כל פעולה על מנת להשפיע היא כבר נס: חייבים לקבל מלמעלה כוח השפעה, בכדי לבצע בעזרתו את הפעולה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על ידי היציאה מהאגואיזם, ממצרים, עם ישראל השיג איחוד רוחני. הוא נחרב (חורבן בית שני). כבר 2000 שנה שאנחנו לא מסוגלים לאיחוד ולא יכולים לתת בכך דוגמא לאומות העולם. זוהי סיבת השנאה שלהם כלפינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אנחנו מרגישים את הקבוצה כאחד, אנחנו מרגישים את המחלות והבעיות המתגלות לכל אחד, כשלנו. לכן אנו מרגישים את עצמנו פחות ופחות מוגנים וכיותר ויותר פגיעים. כך הבורא מדרבן אותנו להתעלות מהר יותר מעל האגו לאיחוד – או אז יתחיל להתגלות בנו הכוח החיובי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פך השמן הדולק שמונה ימים – זוהי עשיריה שהצליחה להתחבר. זהו נס! שהרי בני האדם אינם מסוגלים להתחבר, במיוחד היהודים, האגואיסטים ביותר. נדרש כוח מלמעלה כדי לחבר 10 יהודים לאחד שלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מרגישים בתוכנו "פכי שמן" – רצונות הנשרפים במהרה. שמן המסוגל לדלוק 8 ימים צריך להיות עם תכונת ההשפעה, בינה, חתום בחותמו של הכהן הגדול. לכן ה"יוונים" הפנימיים שלנו, שהם חומריים, לא יכלו לראותו ולמצאו. 8 הוא המרחק בין מלכות ובינה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבעיות הגדולות דוחפות אותנו לחיבור. אם אנחנו מארגנים את עצמנו נכון, בהתאם לעצות המקובלים, אז נקבל מלמעלה כוח להתחבר, כוח שיחבר אותנו מעל הטבע, כנגד חוסר היכולת וחוסר הרצון המלאים שלנו לחיבור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פך השמן – זוהי העשירייה. נס – זה החיבור שלה. שהרי חיבור זה אפשרי רק בעזרת כוח מלמעלה! האיחוד שנחרב – מסומל על ידי חרבן בית המקדש. מאז איננו מסוגלים להתחבר. ולא מסוגלים לעזור בכך לעולם. זוהי הסיבה לשנאה כלפינו. גם אז, בחוסר החיבור שלנו הבאנו על עצמנו את היוונים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המציאות של הסדר העולמי החדש: ארה"ב אינה מוותרת על ההובלה, אבל מציבה את האינטרסים שלה מעל לכולם. ארה"ב אינה מוכנה יותר לשותפות לא הוגנת, שבמסגרתה מנצלים אותה. תכנית מרשל הגיעה לקיצה. ארה"ב קודמת לכל. הפוליטיקה של ארה"ב צריכה לשרת את האינטרסים הלאומיים שלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest