דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החגים היהודיים, השמחים והעצובים – מעידים על התפתחותה של קבוצה מיוחדת בשם "ישראל" (ישר-אל הבורא), מבבל העתיקה ועד להשגת גילוי הבורא המלא לקבוצה (עם) זאת ולכל האנושות, באמצעות החיבור בין כולם – שזהו המצב שאליו מובילה האבולוציה שלנו..

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר רכישת הכלים דהשפעה (גו"ע, בינה, חסדים, חנוכה) אנחנו עוברים להשגת מטרת הבריאה, קבלת אור החכמה בנשמה (אח"פ, כתר, חכמה, פורים). לכן חנוכה היא חג רוחני, ואילו פורים הינו חג "גשמי", כיוון שהוא מסמל את השימוש בכלים דקבלה, את גמר התיקון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני 3500 שנה בבל העתיקה, מתוך שבטים עוינים זה לזה, נוצרה קבוצה, שהחליטה שלא להילחם, אלא להשיג אחדות. על ידי ההתעלות מעל לאגואיזם הצר, הם הרגישו את הכוח הכללי של הטבע – את הבורא. בבל של היום צריכה לשחזר את הדרך שהם עשו ולהשיג את גילוי העולם העליון והבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההתקדמות למצב השלם אפשרית באמצעות תיקון ההפרעות.
העבודה עם ההפרעות מקדמת אותנו למטרה. עלינו להכיר בכך שאלו לא הפרעות, אלא "עזר כנגדנו". התקדמות אפשרית רק בדרך של תוספת האגואיזם, שכתוצאה ממנה אנחנו "נופלים", ועל ידי הבקשה מהבורא, עושים צעד נוסף לקראת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית אינה מנוגדת לטבע הבהמי שלנו, אלא בהתעלות מעליו לעבר מטרות נעלות יותר, למצב אחר. אל לנו להיאבק כנגד הטבע האגואיסטי, אלא לרכוש מעליה את תכונת ההשפעה. לבנות דרגה חדשה, ולא לעסוק בהרחבת המדרגה הישנה. זהו ההבדל בין הקבלה לדת!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם לא היה חושך, לא היינו מרגישים את האור. לכן החושך והאור חייבים להתקיים במקביל, כמו שני צדדים הפוכים של אותה תופעה. אחרת לא היינו מסוגלים להבחין במציאות, לא היינו מרגישים שאנחנו קיימים. הקיום שלנו מבוסס על הקונטרסט שבין האור לחושך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל המצבים ה"רעים" במשך היום מגיעים רק על מנת לתת לנו הזדמנות לראות על הרקע שלהם את האור. האור הוא תכונת ההשפעה, היחס הטוב כלפי החברים, למען השגת מטרה משותפת, ולא למען תאוות בצע. החושך בשבילי הוא רקע, שמצל על האור, על החיבור, על הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מסוגלים לפענח, לגלות ולהכיר את תכונות אור הבורא רק באותה המידה שבה אנחנו משיגים את התכונות ההפוכות של החושך.
ולכן אנחנו חייבים לעבור את כל מצבי החושך, שהפוכים לאור. הניסיון מאפשר לנו, כבר בשעה שאנחנו עוברים את החושך, להרגיש מראש את האור שעתיד להתגלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קבוצת המקובלים, העשירייה, עובדת כמו מעלית.
אם האדם משקיע בה מידה של מאמצים, המעלית מתחילה לעלות לקומה הבאה – לדרגה הרוחנית. וכך, בכל פעם, האדם מרים את עצמו דרך הקבוצה, באמצעות המשכת האור העליון. אני – קבוצה – אור (בורא).

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הביא אותי לקבוצה ואמר: "בחר בה, זהו גורלך הטוב". ואילו אני צריך להתבטל בפניהם – ואז אוכל לעלות איתם. וכך בכל קומה, בכל מדרגה, אני צריך להתבטל בפני העשירייה, שנראית לי גרועה יותר ויותר…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני מבטל את עצמי בפני הקבוצה, אני מגלה, שאלו לא חברים, אלא תכונות רוחניות, שרק נראו לי כאנשים עם בעיות וחסרונות שונים. אך לאמתו של דבר – אלה עשרה מלאכים, שנשלחו כדי להיות לי לעזר, ולהעלות אותי מעלה על כנפיהם.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest