דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו נמצאים בחג החנוכה (חנו-כה) – המסמל עצירה בדרך.
עלינו לעשות עצירה, ולהבין לאן אנחנו נעים.
אני מאחל לכם לעצור בחניון זה ולחשוב: על איזו רכבת הייתי רוצה לעלות, לכיוונה של איזו מטרה ולאן אותה רכבת תיקח אותי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ניתן להתכלל במערכת העליונה רק אם ננמיך את עצמנו ונפתח את תכונת ההשפעה. הכלי גדל ביחס הפוך – מאפס ועל ידי ביטול הולך וגובר. הסימן לביטול הוא השמחה שבריקנות. להימצא בתוך העליון פירושו של דבר להשתחרר מהאני שלך, לספוג אותו מבחוץ, ולא בתוך האגו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איחוד הוא כלי רוחני. איש מאיתנו אינו יכול להפוך לכלי רוחני לבדו, שהרי הוא רק רסיס מהשבירה. כלי רוחני זהו הקשר בין אנשים מעל להרגשת ההכרחיות שבקשר הזה, השאיפה להרגיש בלידתם של רצונות ומחשבות משותפים – בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם אני יכול להתחבר עם הזולת, כדי למלא אותם – בה במידה שאני נמצא בקשר עם העליון, הסגר נפתח והנשמה שלי מתמלאת במידה שבה אני חייב להעביר את האור העליון לזולת. כשאני מעביר את כל זה, נותרת בנשמה שלי הארה – אור החסדים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחשבות זרות מסוגים שונים הן דבר הכרחי. בלעדיהן, לא היינו יכולים להחזיק באמונה מעל הדעת. לא היה לנו צורך בה, לא היתה לנו תמיכה והתקדמות. כך גם השמן אינו יכול לדלוק ללא פתילה, שקושרת אותו עם האש, עם האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל פעם שבה מופיעות בנו מחשבות פסולות, עלינו להיות מוכנים להן, להודות עליהן. עלינו להשתמש בהן כבפתילה, כדי שמעל לפסילות האלו, להתחבר בצורה נכונה עוד יותר למקור שלהן, על מנת לחזק את האור, את הקשר עם הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר השמן הוא הרצון שלנו ליהנות. האש – היא האור העליון. העבודה שלנו היא לחבר ביניהם באמצעות פתילה. הכול ניתן לנו – עלינו רק להביא את עצמנו להתאמה, על מנת להפוך את המחשבות והמעשים הפסולים, לחיבור עם הבורא. הם דוחים אותנו מההשפעה, ואילו אנחנו הופכים את הקרע לקשר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפתיל הוא המוליך, הנשמה שלנו. מלמעלה פועל כוח ההשפעה, בינה. מלמטה – כוח הקבלה, המלכות. באמצע – החיים שלנו. היא נבנית על בסיס ניגודים, היא פועמת על בסיס ההתגברויות, צומחת מתוך הכוונה. היא בוערת באש המנורה, עד אשר איני משתמש בכל המחשבות הזרות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest