דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר דווקא האוניברסיטאות הן שהביאו להתפתחות ההסתה וההתנגדות של האנטי-ליברלים. היעלם החופש מביא להרס החברה. שהרי החברה מתפתחת אך ורק מתוך דיון חופשי. אבל היום דווקא האוניברסיטאות הורגות את החינוך. האגו גדל והורג את החומר החי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכדי להישאר הכלכלה המובילה בעולם, ארה"ב צריכה להתחיל בתהליך של חינוך מחדש של תושביה – חינוך לחברה מאוחדת. אחרת, הפירוד בחברה יביא לנפילה כלכלית גדולה יותר יותר, ועליית ההוצאות הציבוריות. יתחיל תהליך "ברקזיט" פנים אמריקאי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר התשובה לאנטישמיות הגואה בכל העולם אינה צריכה להיות הצדקות והסברים לאנטישמים עצמם, אלא, עלינו להסביר דווקא ליהודים, שרק על ידי החיבור בינינו, נביא לחיבור הטוב של כל העולם וליחס הטוב שלו כלפינו. זהו הפתרון היחיד של הבעיה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא מתגלה יותר ויותר, בהתאם לעוצמת החיבור שלנו, בזכות המאמצים שלנו, ולשם כך ניתנה לנו חכמת הקבלה – חכמת החיבור, שמטרתה להביא את האדם לאהוב את זולתו, כמו שהוא אוהב את עצמו. זוהי הנוסחה לקשר נכון וחיובי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר צרפת הוכרעה על ידי הגלובליזציה, הליברליזם, האנרכיית של השוק, שנשלט על ידי האליטות ובראשן הגלובליסט מקרון. הרפורמות הליברליות שלו הביאו למגמות שפוגעות בעם הצרפתי במדינה ובחברה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מטרת הבריאה היא לתקן את האגו שמפריד בינינו, שהורג אותנו באמצעות מתן הרגשת החיים הזמניים השפלים, על מנת שנרצה להתחבר בלב אחד. או אז, כל אחד וירגיש את האחרים כמו את עצמו, בלי להרגיש את ההבדל בינו לבין אחרים. האור העליון הוא שמבצע את התיקון הזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זוהי המטרה, וכל האנושות נעה לקראתה, בחלקה מתקדמת פחות ובחלקה יותר. מידת ההתקדמות תלויה ברצון האדם, והוא שמגדיר את מקומו בתהליך בתיקון: אדם יכול להימצא בחזית של הנכנסים לתיקון, והוא יכול שלא להרגיש בתהליך התיקון ובמטרת הבריאה כלל וכלל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר החיבור הזה נקרא "ערבות". זהו קשר מיוחד שבו כולם תלויים בכולם וכל אחד אחראי על כולם. אנחנו – החלוצים, אחרינו יבואו האחרים. במידת החיבור בינינו, נרגיש ברצון המשותף שלנו את כוח האיחוד, שנקרא בורא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest