דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר סופו של הסדר הליברלי העולמי נראה לעין בצורה ברורה. נקודת שברו – משבר האמון מצד האזרחים. הליברלים לא יצרו תמונה של עתיד משותף – זוהי הסיבה לקץ הליברליזם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד האירופי לא סיכם על תקציבו. איש אינו מרוצה ממנו, כל אחד מסיבתו הוא. קונפליקט זה יביא לאובדן שליטה ולכאוס באיחוד. ללא שום שמחה לאיד: הזהרתי עוד בשנות ה-80, שהאיחוד האירופי עתיד להיכשל, משום שאנשים השרויים בטבע האגואיסטי הם אלו שמעצבים את העתיד, מבלי לדאוג לחינוך מחדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיקו (שיר יפני) קבלי:
התרוקנתי מהרצון לרוחניות…
אבל הבנתי:
כך הבורא נותן לי אפשרות לא לחשוב על עצמי, אלא עליו…

תוצאת תמונה עבור טוויטר התגובה הישירה של הרצון לאור-לתענוג, היא טבעית, וידועה מראש. לכן אין בה נברא. שהרי בריאה, מלשון בר (מחוץ), היא תכונה חדשה.
הנברא נולד כתוצאה מתגובה לא טבעית של הרצון – לא להתמלא על ידי האור אלא להידמות לאור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל עוד שאתה חושב על עצמך, אינך יכול לחשוב על הקבוצה ועל הבורא. לכן עליך להשתוקק שלא לחשוב על עצמך, שלא לבקש על עצמך.
תחתוך את כל המחשבות על עצמך, ברגע שהן מופיעות.
הבקשה שלי לבורא, היא לעשות צמצום, כדי שהאני שלי יחדול מלהתקיים. בהמשך אתחיל לבנות אותו מחדש…

תוצאת תמונה עבור טוויטר המילה בריאה מקורה במילה בר, מחוץ (בארמית).
בריאה הוא שמו של מצב של הרצון, שבו הוא יכול להיות מעל לטבעו לקבל – לאהוב באור לא את ההנאה שבו, אלא את הכוונה המכובדת להשפיע, לפעול מעל לאינטרס האישי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת להעלות את הנברא למדרגת ההשפעה שלו, להידמות אליו, הבורא לוקח לנברא את היכולת לקבל תענוג במישרין, ונותן לו הזדמנות למלא את עצמו בהשפעה על פני קבלה.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest