דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר סבלנות, סובלנות – הן טובות כל עוד הן לא מובילות לאנרכיה. כל עוד הן מאוזנות ומוגנות מפני מתירנות מוחלטת!
הקבלה: הכול זקוק לשילוב בין מה שיש בהם לבין היפוכם – הקו האמצעי הוא באיזון. צריך ליצור חברה כזאת. לרכוש חוש רוחני שכזה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המערב צריך לראות במהגרים – כובשים, שמעוררים בדרכי שלום את התבוללות האירופאים, כופים עליהם הוצאות, כופים את דתם ואת תרבותם. מיליוני מהגרים התפזרו באירופה. ההשלכות של התופעה יהיו כיבוש היבשת בדרכי שלום.
ספר הזוהר: בסוף הימים הערבים יכבשו את אירופה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו בבני ברוך לא מתנגדים לקיום המצוות. אבל אנחנו מדגישים שהמצווה העיקרית היא בחיבור – "ואהבת לרעך כמוך". לעת עתה אנחנו לא מזכירים את יתר המצוות, והן מתגלות כהכרחיות במידת לימוד מקורן הרוחני, מתוך מבנה הנשמה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההמונים יוכלו להסתגל לתורה ולמצוות האמיתיות רק במידת הבנת הקשר בין העולם העליון, מערכת ההנהגה, לבין העולם שלנו ואיתנו. כאשר הקשרים בין השורשים והענפים נגלים, ברור הצורך שבקיום המצוות כחוקי הטבע. זוהי החזרה האמיתית בתשובה…

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגואיזם מתפתח באדם שמגיע ללמוד את הקבלה עד לדרגה בלתי נסבלת, על מנת שהאדם יברח מהאגואיזם, מפרעה. בשלב זה, תמיכה הקבוצה היא הכרחית. אם היא לא קיימת, במקום התקדמות אל האור (תורה), האדם הולך אחורה כתוצאה מהקטנת האגו, בכך שהוא מבקש שלא לעורר את האגואיזם, את פרעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המתחילים ללמוד את הקבלה, נתקלים בהכרחיות להיאבק עם האגואיזם, עם האגואיזם שבתוכם, באמצעות האיחוד בקבוצה. ואם הם לא מבינים זאת או שהם לא מסוגלים לארגן את עצמם כך – הם עוזבים את הקבלה המעשית והופכים לשונאיה. במקום לחשוב שהם לא מוצלחים, הם מתחילים להאשים את העמותה, הקבוצה, בני ברוך.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest