דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לבנות חושים חדשים לגילוי העולם העליון פירושו של דבר לבקש לבנות קשרים בינינו, שבתוכם נוכל לגלות את הבורא ולהסב לו בכך נחת רוח. קליטה חדשה זו מכונה "אמונה מעל הדעת", מדרגת הבינה, ההשפעה, הכוונה האלטרואיסטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אי אפשר לעלות למדרגה של אהבה והשפעה, עד אשר לא תתגלה השנאה כלפי האגואיזם. ומעליה אנחנו בונים קו חדש: חיבור, אהבה: "על כל פשעים תכסה האהבה". אם אין פשעים – אין אהבה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר תחילה צריך להתגלות חיסרון מצד שמאל, ומתוכו נבין כיצד צריך להיראות היפוכו, "כיתרון האור מתוך החושך", ונוכל לבקש את קו הימין. אבל החיבור הנכון הוא בשניהם, בקו האמצעי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איננו יודעים מהו הקשר הנכון, אין בנו כל הכנות להתגלותו. כל שנותר לנו הוא לממש את עצות המקובלים, לבנות קשרים בינינו, שנקראים קשרים רוחניים. שהרי בתוכם מתגלה לנו כוח ההשפעה והאהבה, שנקרא "בורא".

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד להפוך את הרצונות שלנו לדומים לרצון הבורא?
להשתדל להיכנס בתוך רצון הזולת ולהציבו מעל לאגואיזם שלי, לעשות אותו לחשוב מרצוני – כך נוכל ללמוד כיצד להחליף טבע אחד במשנהו, להתגבר על עצמנו, ללכת מעל לדעתנו, להרגשתנו ולשכלנו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני משתמש בעצמי כבמכונה, שבתוכה פועל רצון הקבוצה. לאחר מכן אגלה שזהו רצון הבורא, שנמצא בתוכי, ששולט בי. כשאקיים פעולות, אתחיל להכיר אותו, אהפוך לדומה לו. כך הבורא מתלבש בנברא.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest