דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדינות שנקראות "דמוקרטיות" (שלטון העם) מאפשרות לבני האדם חופש, אבל בכך שהן מאפשרות את התנועה החופשית של ההון, הן מביאות להעשרת העשירים ולהעמקת העוני של העניים. האגואיזם וכוח השלטון של העשירים שוב מובילים את המדינות לחורבן!

תוצאת תמונה עבור טוויטר שורה של ממשלות באיחוד האירופי (וטראמפ!) סרבו לחתום על אמנת האו"ם להגירה "מוסדרת", כיוון שהדבר מביא לסחף של מהגרים לא חוקיים וחותר תחת הסוברנות שלהם. באיחוד האירופי נוצרה חזית שמתנגדת למגמות הגלובליסטיות של גרמניה וצרפת. לפנינו מאבק בין תומכי ומתנגדי הגלובליזציה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני טראמפ, הפוליטיקה בארה"ב ובעולם הוכתבה על ידי האליטה הכלכלית, ששולטת בכלכלה העולמית.
משנת 2008 ברור שאסור להמשיך לחיות לפי חוקי הכלכלנים. האלטרנטיבה: התפתחות קפיטליסטית, ייצור לאומי, מכסים. לפנינו: ניצחונו של טראמפ או התפרקותה של ארה"ב?

תוצאת תמונה עבור טוויטר הלאומיות אינה גזענות. היא יכולה לאחד את האוכלוסייה, את העם ולא בהכרח כנגד מישהו. היחלשות הלאומיות מובילה לחלוקה לעמים על פי סממנים אחרים. לכן ה"דמוקרטיה" מעריכה ומחלקת על פי צבע ומוצא, תוך הדגשת ה"פלורליזם"…

תוצאת תמונה עבור טוויטר השאיפה לחיים ארוכים פעילים הפכה לדת חדשה.
לבער מהחיים את כל מה שאינו רציונאלי, לאפשר אריכות ימים מכסימלית – הינה מטרת החיים.
פולחן הבריאות. הבריאות היא העיקר, ולא מילוי במשמעות שמעבר לגבולות הקיום של הגוף.
מנתקים את המוח ומתאמנים!

תוצאת תמונה עבור טוויטר האנושות מתפתחת לעבר קשר אינטגרלי במעגלים של התקרבות והתרחקות. לאחר מלחמת העולם השנייה שוב מופיעה המשיכה לבידוד, ללאומיות. רק אם ניצור קשר בין אנשים מעל לאגואיזם שלהם, נוכל לממש את האינטגרציה ללא מלחמה, במדרגה הגבוהה ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר זמן רב שבוחרים מצד שתי המפלגות הגדולות בארה"ב לא היו כה עוינים זה לזה. אבל המהפכה לא תתרחש, גם לא מהמון העם ברחוב.
אני הייתי מצביע לרפובליקאים – כאות התנגדות לדמגוגיה הליברלית, שעברה בחוצפתה הצורות שהיו נהוגות בידי התעמולה הסובייטית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מאות בשנים שהדת התיימרה לנכס לעצמה את הרוחניות. אבל האגואיזם גבר עליה ואת מקומה של הדת תפס קאלט (פולחן) אורח החיים הבריא. אין בו מקום למשמעות בחיים ללא קיום גופני. אורח חיים בריא הפך לדת. הערכת האדם היא על פי פרמטרים של בריאותו. זהו הסוף להתפתחות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדינות הקפיטליסטיות שינו את מערכות המיסוי שלהן והעושר החל לעבור מחסרי האמצעים לעשירים ביותר. זהו הפרדוכס של החברות הדמוקרטיות: מעניקים לבני האדם זכויות, אבל יוצרים חוסר שיוויון שלא נראה כדוגמתו בהכנסות. התנועה החופשית של ההון הפכה את הכלכלה לעבדות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם בייאוש…
הוא יוכל לקבל שכר וכוח
רק דרך האחדות…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest