דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר יהודי ארה"ב חשבו שהאנטישמיות קיימת, אך לא במדינתם. לעת עתה, יש להם זיכרון קצר בכל הנוגע לאנטישמיות. אבל הולכים להזכיר להם על כך לעיתים תכופות יותר ויותר. הגיע הזמן לפתרון הסופי של הבעיה היהודית, כפי שמציעה זאת הקבלה – לתת לעולם דוגמה של חיבור על עצמנו! לכך מצפים מאיתנו עמי העולם!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרך הרוחנית היא באמונה מעל הדעת. עליי לקבל ידע מהמורה בדבר האופן שבו עליי ללכת, בניגוד לדעתי. לכן אני פשוט נסמך על דעת העליון. ואילו את דעתי אני שומר. הפער בין שתי הדעות – זהו גובה המדרגה הרוחנית שלי. במדרגות הרוחניות הבאות הניגוד רק גובר – וכך עד למדרגה ה-125.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגיע הזמן לממש מעשית את כל הידע התיאורטי, שרכשנו במשך שנים רבות. זה לא מצליח כדי שנדרש לבקש זה על זה, שהרי רק הבורא יכול לעזור לנו. לשם כך הוא שולח לנו את כל המצבים, כפי שמסבירים לנו המורה והספרים. אנחנו מנסים – ומבקשים מהבורא לסייע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם הקבוצה אינה מיישמת את עצות המורה בדבר האיחוד, כנגד הרצונות האגואיסטיים שבה, פירושו של דבר שהיא אינה בונה את עצמה על פי עקרונות הקבלה – ועל כן אין זו קבוצה קבלית, אלא חוג פילוסופי, שבו לומדים כדי לספק את האגואיזם. אמונה מעל הדעת נרכשת רק בעבודה כנגד עצמך.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל הבקשות ופניות שלנו לבורא – הן כדי לחבר את הרצונות-הנשמות הפרטיות השבורות, שהתפצלו מהנשמה הכללית של אדם הראשון ונפלו לתכונות האגואיסטיות. אף חלק מהנשמה אינו שבור בפני עצמו, אף חלק אינו אגואיסטי – מה שנשבר הם הקשרים בינינו ואת זאת יש לתקן.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האגו הם היחסים המזיקים בין בני האדם, שהיו מחוברים פעם בקשרים טובים ביניהם, בעזרה הדדית, ולאחר מכן הקשר נפרם והפך לשנאה הדדית, לדחייה, לשימוש אגואיסטי זה בזה. זה מה שעלינו לתקן. בקשר שבין הנשמות יתגלה הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו למדוד כך את כל הפעולות: האם הבורא היה נוהג באותו האופן? ואם הוא לא היה נוהג כך, פירושו של דבר שהוא השאיר את זה לי, כדי שאני אעשה זאת. ואז אני פועל במקום הבורא ומתחיל להרגיש שנטלתי את מקומו. לכן אני הופך לדומה לו ונקרא אדם, מהמילים אדמה לעליון.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העיקר הוא לקבל את כל בעיות הקבוצה ולבקש בעבורן מהבורא. עליי להרגיש בתוכי את כל מה שרע בקבוצה ולבקש מהבורא שהוא יתקן, יעזור לקבוצה להתקרב אליו. אני רק מבקש, ואיני זקוק יותר לדבר. זוהי התפילה הטובה ביותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא יוצר בעיות בקבוצה בכוונה תחילה. הוא מראה לי שהקבוצה קיימת, סובלת, שיש בה בעיות. על מנת שאני אבקש ממנו בעבורם. למעשה, כל מה שאני רואה זו נשמתי, עולמי האגואיסטי הפנימי. איני מבקש על אחרים אלא על נשמתי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא יוצר בעיות בקבוצה בכוונה תחילה. הוא מראה לי סרט – אך למעשה כל זה לא קיים! הבורא מראה לי סרט שהקבוצה קיימת, סובלת, שיש בה בעיות וכיוצ"ב. בשביל מה? כדי שאני אבקש ממנו. כן, כדי שאני אפנה אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר 18 שנות בשלטון מרקל החליטה לרדת מעמדת הקנצלרית של גרמניה בשנת 2021: היא לא הפכה למושיעה של אירופה, רעיונותיה (העמקת האינטגרציה האירופית ואחדות האיחוד האירופי) אינה זוכים להבנה. אבל מי יפתור את הבעיות שהצטברו, את משבר ההגירה? … יש לפנינו סופה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אדם הלומד את הקבלה נכנס לדרך של רכישת טבע חדש, בניגוד לטבעו הקודם, לאמונה מעל הדעת. ובכל פעם זה יהיה דבר קשה יותר ויותר לעשותו, אך זהו טבען של מדרגות ההתעלות אל הבורא בדרך השתוות הצורה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בחכמת הקבלה המורה מוביל את התלמיד כפי שאדם בוגר מלמד ילד ללכת. המורה הולך לצד התלמיד, תוך שהוא מעניק לו מדעתו, ואילו התלמיד עוקב אחרי מורו, כמו גוף אחרי ראש. מובן שזה אפשרי רק במידת ההסכמה של התלמיד לבטל את עצמו בפני מורו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר מעבר השלבים הראשונים בהתפתחות הרוחנית, התלמיד מתחיל להרגיש אותן בתוכו: "ממעשיך היכרנוך". כך התלמיד רוכש ניסיון, שהודות לו הוא רוכש שכל, כפי שנאמר: "אין חכם כבעל ניסיון". וכך, בהדרגתיות, התלמיד יכול להתקדם לבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקושי בהתקדמות הרוחנית בדרך השתוות הצורה לבורא טמון בכך שעלינו להידמות לו עוד ועוד באמצעות האיחוד בקבוצה, באמצעות ביטול של כל אחד בפני הקבוצה, כדי לעשות מהקבוצה אחד שלם שדומה לבורא ומבטל את האגואיזם שלו – מצב הקטנות. ולאחר מכן בהשפעה הדדית, באהבה – מצב הגדלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אמונה דתית היא שכנוע פסיכולוגי נטול הוכחות. שהרי כאשר יש הוכחות, הדבר הופך לידע, ולא לאמונה. לעומת זאת, בעבור המקובל, הכוח העליון הוא דעת, השגה. ואילו עד לגילוי הכוח העליון, הוא אינו קיים, בדיוק כמו שתופעה מדעית אינה קיימת בטרם התגלתה על ידי מדען. הכול נמדד ביחס אליי.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest