דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר לראשונה אנחנו עורכים כנס וירטואלי קבלי בינלאומי גדול, שהתחברו אליו 170 מרכזים קבליים, 27 קבוצות וירטואליות, לא כולל קבוצות של מתחילים, 3482 גברים ונשים בכל העולם.


תוצאת תמונה עבור טוויטר בטבע פועל עיקרון שילוב הניגודים, מלבד האדם אשר לא סובל זאת. אולם בגוף שלנו, בטבע הדומם, הצומח והחי – פועלים שני כוחות מנוגדים – בסתירה ובהרמוניה זה עם זה. כך צריכים לעבוד ברוחניות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בעולם שלנו אנחנו מרגישים פעולה חד כיוונית: שנאה או אהבה, שמנותקות זו מזו. בכך העולם שלנו נבדל מהעולם הרוחני – ברוחניות האחת לא קיימת ללא השנייה: אם מבחוץ יש אהבה, בתוכה חייבת להתקיים שנאה ולהיפך. זה מוליד שלמות!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אנחנו מתקרבים זה לזה, אנחנו מעוררים את כוח הדחייה. האחד לא יכול להתקיים ללא השני. אף פעולה רוחניות לא יכולה להיות חד כיוונית, תמיד קיימים בה שני הפכים. הרי הרוחניות היא שלמה והניגודים פועלים בה כאחד שלם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי לרכוש את תכונת ההשפעה, לראות את העולם שלא דרך העיוות של האגו, עליך להכניס את עצמך לקבוצה, להעמיד את עצמך תחת השפעתה, כדי שהיא תנתק אותך מהאגואיזם, כמו שמנתקים חתיכת מתכת ממגנט. אני לא יכול להוציא את עצמי בעצמי מהכלא האגואיסטי. רק כוח הקבוצה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אין תשובה על השאלה על משמעות החיים. לכן אנו בורחים מהשאלה הזאת. לשם מה לסבול ללא משמעות? רק על ידי הקבוצה ניתן להתנתק מזרם החיים. היא מעלה אותך מעל האגואיזם, כדי שתראה מעליו את העולם האמיתי, בהיותך חושב עליה. זוהי מחשבת הטבע. תאמץ את עיניך ותראה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה הופכת למבוקשת. השכל מבין את צדקתה, אך מהותנו האגואיסטית לא חפצה בה. לכן המשימה היא להתאים את הקבלה לעולם, כדי לתקן את הרצונות האגואיסטיים ולהפכם לרצון אחד של קשר. הדבר נעשה על ידי הכוח העליון בהתאם לבקשתנו. לפנות אליו – זוהי משימתנו.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest